Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

lite av shoppingen från ullared! :D

det här var lite av inhandlingen från ullared! :)
Min gosedräkt! :D
Alices turkosa som jag köpte! :)

Postat av: S'

Så skönt då! :)

Postat av: sonja

sv: Tack :) Detsamma, och inget speciellt... vad händer hos dig`?

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Hej! Tack! Imorgon ska mamma och hennes man bjuda mig och hans två döttrar på shoppingrunda :D Själv då? :)

Postat av: Emelie

sv: tack!

jag ska till stallet, på 'kalas' , och bara slappa :) dudå?

Postat av: sabina

Svar; Tack! Ja, dagen har varit bra, själv då? :)

Postat av: fanny jönsson

sv; åh tack ! :)

Imorgon ska jag jag hjälpa min kusin att flytta,

vad ska dusjälv hitta på ? :)

kram

Postat av: EMMAS!

sv: dsm :) lyssnar på musik. dudå?:D kram

Postat av: Rafaela ♥

SV: ;)

allt bra med dig?

Postat av: elin♥

njae inte så mycket faktiskt , själv då?<3

Postat av: Nathalie Nyrén

Tack! Haft en bra dag? :D

Postat av: emelie svensson

svar: först om främst tack så mycket och detsamma! min lördag måste jag erkänna har varit rätt dålig faktiskt, hur har din lördag varit? :)

Postat av: Anne

Tack, detsamma!:) Har faktiskt inga planer för morgondagen än:) Sjd? Kram


URL: http://e
Postat av: ella

sv- Chillar med kompanjoner i pastasås, durå? :)

Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Ingenting, själv? :)

Postat av: martina

sv; jag håller på och firar min födelsedag för fulla muggar ;)

vad händer hos dig då? :)

Postat av: Evelina

sv: Jo tack allt är bra med mig,hur äre själv ?:)

Postat av: Mariablevnamnet

sv: aadå och med dig då?

Postat av: Jennifer på Fashioncut

Vill till ullared snart jag med :)



SV: usch vad segt! :(

Postat av: Jennifer på Fashioncut

SV: Ikväll är det bara lugnt slapp och serier :)

Postat av: 3mma

Fina saker :)

Postat av: Hanna Nyberg

sv: inte alls mycket, degar bara framför datorn, ska väl kolla på någon film sen kanske. :) vad ska du göra?

Postat av: Liza★

sv; läs inlägget innan du kommentar, eftersom det stod precis där.

Postat av: Sara

Imorgon ska jag tävla :) Du då?

Postat av: Cajsa

sv; Åh tack så mkt! :)

Ikväll blir det en massa filmer! Sj? :)

Postat av: LINNEA

står i senaste inlägget vad jag gjort idag på min födelsedag kram

Postat av: Anonym

Jag är med några kompisar, själv då? :)

Postat av: LINNEA

sv; nämen tacktack ! :)



ååh typ onepice!

Postat av: Dragana

Fina inköp!



(Svar: Ikväll har jag jobbat. Själv då?)

Postat av: Anonym

- Bara bra, vgd ?<3

Postat av: EMMAS!

sv: okej najs :D



missa inte tävlingen: http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fran-eyeslipsface.html#comment kram!

Postat av: Felicia

Sv: tack så mycket! :D Din med :D ska träffa lite vänner och kolla på innebandy, duda? :)

Postat av: Felicia

Sv: Okej, svartsjuk blir jag nu ;) vad har du för kamera :) ?

Postat av: Diana

sv; mys med pojkvännen! om du hade läst inlägget så skulle du vetat det.. ;)

Postat av: Anonym

Nice :) hur många år är du? :)

Postat av: fanny jönsson

sv; det låter trevligt ! :)

Postat av: Lisa

Det var inte få fynd :p



sv. Idag (efter att ha vaknat) ska jag hälsa på min morbror tillsammans med mamma och syrran. Det är i alla fall det som är tanken -- om det sker eller inte är en annan femma.

Vad ska du göra, då? :)

Postat av: emmaws (a)

svar; jag va med min kompis sofia ikväll bara sj? :)

Postat av: Dragana

Svar: Det låter trevligt!

Postat av: Cassandra Bergeling ♥

har varit på akuten osv (vill du veta varför kan du kolla min videoblogg) annars har jag inte gjort så mycket.

hur mycket kostade one piecen i ullared? :)

Postat av: Anonym

lust att följa min nya blogg via bloglovin? jag följer redan dig :) kramar!

Postat av: beccis

hej! hur har din lördag sett ut? :)

Postat av: Jennifer på Fashioncut

SV: Det brukar vara så ;)

Postat av: j

allt bra? :)

Postat av: elin♥

låter mysigt ju! allt bra med dig i dag då?<3

Postat av: martina

sv; tackar ;)

Postat av: rebecka allison

gryyyymt cool bloggg! :)

Postat av: Anonym

Följa varandra på bloglovin? :D

Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: okej :)

Postat av: bella

svar härligt att höra de , jo de är bara bra med mej , lite små trött bara :)

haft en bra helg då ?

kram

Postat av: My Vestlund

Fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -