Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

filmkväll? Hoppas på det! Och London närmar sig i stormsteg!

Åh, vad det pirrar i magen! London närmar sig i stormsteg och jag har inte packat någonting..
Får väl börja med det nu, och göra redovisningen för No:n samt fixa iordning för imorgon då det förhoppningsvis blir filmkväll med de bästa! :D

Postat av: claara ♥

sv: hur gör du dina länkbyten & hur många besökare har du? :)

Postat av: anna

sv: ja de kan vi göra men ja har några "regler"

1 vi ska bestämma datum å tid så de kommer upp samtidigt!

2 du ska bara länka mig i ett inlägg inte femton till

Postat av: Anonym

sv: ca 30 C'; kanske e för lite för att göra byte x'3

Postat av: Rafaela ♥

SV: jo , men isåfall efter helgen!

Och, som någon annan skrev, haha, men jag kommer ju göra ett inlägg om bara DIG så det måste du också göra isåfall ;)

Postat av: Emma Sandberg

sv: hoppas jag är med hehe =) jättefin header =)

Postat av: Magda ♡

sv; imorgon ska jag & några kompisar ha en spökrunda på våran fritidsgård, ska bli skitkul!

vad ska du göra imorgon då? :D

Postat av: zandra

sv: ja bara bra, själv då? :D

(Sorry för sent svar, men har varit lite off!)

Postat av: ELIN EKSTRÖM

sv; Självklart! Blir att dra till min kära mormor, sedan dra mig emot Göteborg på söndags natt :D Har du planerat nåt?

Postat av: Jennifer på Fashioncut

SV: tack men nej tack, har så himla mycket att skriva om just nu så hinner inte klämma in länkbyten!

Postat av: sandra

det är bra med mig, lite trött bara. Hur är det själv?

Postat av: millalouise☮

lagt tilldej nu, säg till näru följer mig :)

Postat av: sabina

nja, mått bättre.. sj?

Postat av: Hillevi

Sv: Kanske kan göra ett länkbyte nästa vecka, om du frågar då igen :)

Annars då, hur mår du idag? :D

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ååh :D Kul!



När åker du? :D

Postat av: Isabella Axelsson

sv: länkbyte, ja tack! haha :)

Postat av: ragna

söt blogg!

Postat av: Anna

Kul att åka till London!

Postat av: Blopparna - Emmy

Vill också till London, det är en underbar stad! Har du varit där innan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -