Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

du kommer aldrig fram först, om du följer andras fotsteg.


lite gamla, men fina bilder! :)


Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

sv: hehe, tack :D

Postat av: natalie

nej, vet inte vem det är. vadårå? :)

Postat av: natalie

jaha men hennes klasskamrat följer min blogg typ och jag tog bara en bild på från google ;)

vet inte vart ni bor men jag bor i uppsala iallafall :)

Postat av: natalie

okej, har hon emelie nån blogg? :)

Postat av: Cassandra

gud va fina foton du tar!

skulle du vilja fråga en fråga på min frågestund ? den som frågaar bäst fråga får en länkning !

http://cassandraperssons.blogg.se/2011/october/fragestund.html



klicka på länken o fråga på sötnos!

Postat av: Viciii

Du kanske vill vara med i min bildtävling!

Gå under kategorien tävling om du vill vara med!

Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om en FREEBRA, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

Postat av: julia [fotoblogg]

svar: hahaha jaa, först ja baah "eeeeh vadå lite scary? va har jag skrivit för kommenat" ahha sen läste ja nästa ;)



jahaa, asså jag vill jättegärna ha ett macroobjektiv. meeen pengarna hindrar mig.. finns annat som står överst på inköpslistan just nu :p

Postat av: Ninni

Fina bilder!

Postat av: carolinhe med H

sv: tack detsamma :)

Postat av: daniella

sv: tack detsamma :)

Postat av: Lizette - FOTO

Fint ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -