Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ahja

En rätt kass bild, men det är bara för att påminna mig att jag ska fota dethär när jag kommer hem!:D


Postat av: Alicia

Svar: Har inte riktigt koll på när höstlovet är. Blir väl så när man inte har gått i skolan på över 10 år. Men jag antar väl att jag ska jobba. Som vanligt.. :)

Postat av: Sandra

Skoj med London :)

Postat av: Anonym

Sv: sent svar kankse, men jag föredrar hallon =)

Postat av: Ida

åhh vad smart :) Är det frost på?

Postat av: Daniella

Jaha förlåt :P http://www.bloglovin.com/blog/1674765/daniellaevelina

Postat av: BILLIG IPHONE 4 + MÄRKESJACKA!

Hej! Sugen på 2 rikigt bra kap?



Är du i behov av en vinterjacka? Har en billig Wolff-wearjacka på bud!

http://www.budera.se/detail.asp?id=12114876



Har även en helt ny billig Ipone 4 utlagd!

http://www.budera.se/detail.asp?id=12114459



Kika gärna på annonserna och/eller maila mig vid frågor/funderingar kring varorna.

[email protected]



Priserna kan även diskuteras fram till ännu billigare vid snabba affärer!

Det är först till kvarn som gäller, NU KÖR VI IGÅNG.

Än så länge är båda produkterna riktigt billiga för väldigt fina näst-intill nya saker.



Mvh / [email protected]

Postat av: Frida :)

Man måste älska all frost på löv & gräsmatta på morgonen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -