Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

HAHA, nörd - indeed

Jag och min dator, det kommer alltid vara vi, förutom då jag får byta ut dig mot en mac i två:an, men det gör jag så gärna så! ;)
Ska förövrigt nog ta något litet att äta nu innan jag lägger mig.
Och om ni ville veta så har vi en halvdags språk-sak imorgon :) Så det blir la att tagga Tyska hela halva dagen! ;D

datanörd i gosdräkt, det är jag det!

Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag har precis startat tävlingen "dagens blogg", vore självklart roligt om så många som möjligt deltog.

Det är enkelt att vara med och delta.

Ta del av mina ca 300 läsare. :)

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -