Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Snask är alltid lika gott!

Det här är faktiskt en dag jag inte tänker klaga på!;)
Chips, fanta, polly och cola, that's life!
Om det ändå alltid kunde vara såhär chill!:D
Och ja, ännu en finfin mobilbild!;)


Postat av: jenny

jag tycker att en bra blogg är när man skriver om intressanta saker och har mycket bilder, i typ varje inlägg.. Och man ska såklart skriva om sådant som man själv tycker är jävligt kul, annars så låter de inte riktigt sant,

Postat av: Mother&daugther design

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? FRAKTFRITT! NYHET, vi har nu mössor till hösten och vintern. (OBS! Högsta smyckespriset ligger på 100 kr allt annat är under 100 kr.) Varmt välkommen in till oss och kika runt!

Postat av: LIENE

Åh, ge mig chips!

Postat av: Sofia - Vinn valfritt plagg!

gott :D

Postat av: Sofia - Vinn valfritt plagg!

vad hittar du på då? :)

Postat av: Sofia - Vinn valfritt plagg!

kollar tv :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Heej!

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här och skriv "Jag är med" http://evvesliv.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html#comment

Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

Kramizar Evve!



Postat av: beccis

vad tycker du om min outfit den här onsdagen? :)

Postat av: Emilia & Matilda

följa varandra via bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -