Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dag två i London.

Nu är det andra dagen vi är här, och förhoppningsvis har jag hittat ställen att handla på! Förhoppningsvis är de billiga också. Men eftersom detta är ett tidsinställt inlägg vet jag inte säkert. 

Bilder som jag tar här kommer att komma upp när jag är hemma! :)

Postat av: Stella 8)

hej! kunde du hjälpa mig med min bloggdesign, du kommenterade och sa att du kunde det i utbyte mot ett inlägg med en länk & en länk i menyn! :)

[ang. det här inläggt: http://stellaobella.blogg.se/2011/october/gosh.html#comment]

tack på förhand!

ps, såg att du är i london nu, men när du kommer hem?! ds.

Postat av: Jussa

Älskar headern, jättehärlig, när de är vår :)



Vad gör du då?=)

Postat av: Frida

Designtävlingen är klar och jag har utsett vinnarna...

Kika in på bloggen och se om du är en av dem!

Har du inte vunnit så kommer det flera chanser! :)

kram <3

Postat av: Cajsa

åhh, sitter alltid vid en dator utan ljud.. :( kan inte lyssna än. :(

Postat av: Anonym

hej, vad har du hittat på för något idag? kram! :)

Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Liie

sv: koderna till den tonade kommentarsrutan är så avancerade att jag inte orkar förklara. googlade och testade i över en månad innan jag lyckades få till det så.

Postat av: Jessika

ni vann tyvärr inte tävlingen på min blogg. tack för medverkan!

Postat av: M Y W E S S T R Ö M

allt bra med dej? :D

Postat av: Nathalie Nyrén

Jag kollar på true blood, du då? :D

Postat av: angelica

SV:Länkbyte ja tack :)

skulle du kunna tänka dig göra design och header till min blogg?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -