Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tips :D

Jag tänkte ge två stycken tips på hur man lagar strumpbyxor maskor och slita jeans med sandpapper.
Hur man lagar strumpbyxemaskor är inte så svårt.. Man tar lite genomskilnigt naglack. Drar på lite på bäda "ändar" av maskan. Låt det torka och sen har du gjort så inte maskan sprider sig mer! :D
Slita jeans med sandpapper är precis som det låter.. Man tar ganska grovt sandpapper och drar lite snyggt på jeansen.. Fattar ni ? ;)

Postat av: Lisa

Hej!

Skulle du vilja göra mig en tjänst?

Jag är nämligen med och tävlar om en fjärrutlösare,och undrar om du kanske vill lägga din röst på min bild?

http://joonnas.beldo.se/entry/7322

[nummer nio]

Skulle bli riktigt glad om du gjorde det,kram!:D

Postat av: alice

men haha felica, om maskan redan är 4 cm lång så kan man ju inte täcka hela den med nagellack heller xd


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -