Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nyårsafton och första dagen på året

Yeah, 2011 idag då. De första timmarna på året spenderades med Alice, Mathilda och Åsa! :)
Det gick väl sådär.. Men det var kul då det var kul iaf! :)
Jag sov ½ timme mellan 31/12-1/1 :o
Och klockan 06.00 gick jag och alice upp. Åt frukost 06.30. Sen gick vi ut och var ute till typ 11.00. Sen kom Mathilda och Åsa upp. Då var vi en stund med dem och sen åkte de hem.. Då gick jag och Alice ut igen. Byggde på en koja (;p), red (;o), åkte pulka efter capdale (:d) och mycket mer! :D Sen åkte vi hem hit, somnade direkt (a). Missade fångarna på fortet med bloggarna och bara sov,sov,sov.. Då kan man kalla folk trötta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -