Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Att vara kär i kärleken är det värsta som finns - välkommen till min värld

Eftersom det var sista träningen idag och jag satt och kikade så fick alla godis efteråt av ola! :D

Postat av: Ellinore

Angående iPhone 4s så är jag tyvärr inte sugen på det då jag har iPhone 4 men tack ändå för erbjudandet :)

Postat av: Ellinore

Det är bara bra,själv då :)?

Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling & ha chansen till att ta del av mina 200-400 unika besökare!

Jag utser 3 vinnare genom en slumpgenerator så alla har lika stor chans att vinna. Tävlingen avslutas imorgon (söndag) kl 19:00 so hurry up! :-D

-> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2107667

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [JULKALENDER]

Hej! Såg att du är med och deltar i julkalendrar på nätet, och tänkte tipsa om att även jag kör en julkalender med flera olika sorters vinster! Smycken, barnsaker, kläder... ja, you name it! En tävling varje dag, fram till julafton! Dessutom har jag andra tävlingar igång samtidigt! Var gärna med!! <3

Postat av: Lena<3

Hejsan jag har en ny blogg nu den heter http://abouteverything.blogg.se. :)



Det är jag som hade Johanssonbruden.blogg.se Så gå in o läs på den nya istället :) kram hade du en bra dag igår? :)

Postat av: Hanna

Sv: Jo jag har haft huvudvärk nästans varje dag i 3,4 veckor så jag fick ta blodprov och sånt, det var därför ;)

Postat av: fanny jönsson

sv; Hihi ja !

Meddela gärna när vinnaren är uttagen ! :D

Postat av: stina

sv: tack så mkt felicia :)



jag kollade på massa olika men jag fastnade vid diselråttor och sjömansmöss, haha :D

Postat av: bella

tack så mycket! :D



när avslutas tävlingen? :)

Postat av: Ellinore

Det var ju skönt att det är bra med dig :)

Postat av: FOTO - ELIN

Hej, du har väl inte glömt att kolla in min tävling.

http://photogiirl.blogg.se/2011/december/tavling-vad-ar-det-1.html

Postat av: =) Linnéa Lindh

åå sån där choklad är så himla god ! :)

Postat av: Sandra

mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -