Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

JÄVLA PISSVÄDER!

INSTALLERAR SOMMAR
███████████████░░░░░░░░░░░ 55% KLART
Installationen misslyckades.

Fel 404 : Årstiden ej hittad. Årstiden är inte tillgänglig i ditt land
Var god försök igen nästa år


Postat av: emma

Svar: Nej jag håller på och gör en design till en annan, och hon vill ha flikar under sin header, som du har.. Men jag vet inte hur man gör :)

Postat av: emmmaaa

haha, där jag bor spöregnar det idag :o!

hösten åt liksom upp sommaren.... ;)

Postat av: emmmaaa

sv; ibörjan/mitten hann det ju bli en liten sommar iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -