Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

dagens blogg! 18/8 - 2011 samt vinnarna för gårdagens!

de som vann den här gången var de här tre fina och läsvärda bloggarna! :D

vinnare 1

vinnare 2

vinnare 3


och som förra gången så kommer det en ny tävling i samma inlägg! :D


den här gången väljs två vinnare ut imorgon! (:

Postat av: Yohanna ♡

Är med! :D

Postat av: MADDES

grattis till dem



jag är med denna gång

Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

jag är med :)

Postat av: Dea:)

Jag är med :)

Postat av: Annie

Jag är med:D

Postat av: Micaela

Jag är med :)

Postat av: Annie

Jag är med!

Postat av: Linn

Jag är med!

Postat av: Jenny

Jag är med =)

Postat av: Hanna

jag är med :)

Postat av: Felicia

jag är med sötis :*

Postat av: johanna

oj vad kul!:D jag vill vara med:D

Postat av: Hanna Ahl

Jag är med! :)

Postat av: Ebba Backström

Jag är med :)

Postat av: Sandra

Jag är med !


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -