Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

....

lr ah, det är en del som tittar , men ingen kommenterar.

Postat av: emelie

ett tips är att kommentera många bloggar, gärna med frågor och sådant så du får kommentarer tillbaka.

efter ett tag kommer det ramla in massa kommentarer :)

Postat av: Leonard

Jag skulle väl inte kalla den berömd direkt, haha. Men ett tips som Emelie säger är att kommentera många bloggar, altså inget som "hej läs min blogg" utan en fråga eller något annat intressant som du tror just det bloggaren är intresserad av :)

Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja du !

kommentera mkt i andras bloggar, vetttiga saker då :P och sen skriv bra inglää :P

Postat av: Helene

SV: jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det ;]

Postat av: Anonym

SV: Jeg husker den ikke.

Jeg husker ikke hvor jeg fant den heller

Postat av: Angelique

svar: Haha köp godis då? ;) Det är ju söndag trots allt.

Postat av: Angelique

svar: Lördag som söndag som måndag ;) Vilket som, haha.

Postat av: Angelique

svar: Nej jag menar det ;) Oh, fotograferar du?

Postat av: Angelique

svar: Jajjemän :) Fotar med en 500D.

Postat av: meliie

Tävlar ut en mascara från MaXfactor kika in & delta gärna på www.janemeliiewennberg.blogg.se

Postat av: Jennü

aa=)

Postat av: SANNA ♥

Hej, det är så att jag är med i en tävling, och skulle vara jätte tacksam om du ville rösta en femma! Det skulle betyda så mycket.



http://www.yourmoda.se/skyltfonster/?id=13050



Om du gör de är ja evigt tacksam!

Postat av: m e l i n a ♥

fin blogg :)

Postat av: Cassie

sv: Det vet jag faktiskt inte, designmallen är från tescho.se så det är hon som har fixat det, men det kanske kan stå på designadinblogg.se. :)

Ha en bra dag! :)

Postat av: Lucide

Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -