Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ullareds planering

hahaha, älska gamla låtar! Springer runt i hela huset , dansar och lyssnar på " i en rosa helikopter" Jag är töntigt mogen :D Mobbas nt .__.

Men ah, emelie har vart här idag och vi snackade om vad jag skulle kunna köpa på Ullared, eftersom jag ska dit imorgon. Listan blev väl en bit, men ah.. den kan ju alltid bli längre, så ikväll ska jag sätta mig ner och fundera så det knakar! :D

Postat av: Elin

sv; tack för förslaget! :)

fin blog du har! :)

Postat av: Elin

sv; Tack! :) Har bara fått förslag av dig ;)

Och isåfall skulle det nog vara "now think twice" för det är andra meningen i refrängen :)

Men vet inte.. :)

Har sån beslutångest och ingen fantasi när det kommer till låtnamn :)

Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! Kika in om det blev du! =)

Postat av: Anonym

fin blogg:)

Postat av: c.

har du gjort nått skoj idag ? :)

Postat av: olivia- drömmen mot att bli fotograf

hah, samma här ;)

jag älskar sånn låtar man lyssnade på när man var liten ! ;)

Postat av: Elin Zäta

Åh jag vill också till ullared :D

Allt bra med dig? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -