Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tänker alla såhär ?

God morgon ! :D

Jag har sovit underbart inatt, inte vaknat en enda gång :D

Under de senaste dagarna har jag funderat på livet mer och mer.. Vad händer egentligen efter man dör ? Är det bara jag som ser, alltså.. Nu stirrar ju jag in i min skärm och ser allt från mina ögon.. Men ser ni så som jag ser eller är ni bara personer som fyller upp min vardag ? Jag vet att det är sjukt att tänka så, men.. Dom funderingarna får jag väldigt,väldigt ofta..

Sen tänker jag lixom, varför är det si, varför är det så ?
riktigt jobbigt..

Tänker alla så som jag gör ?

Postat av: ebba

tack allt bra annars?:)

Postat av: ebba

sv jo det ärbra :)

jaså vad funderar du då?

Postat av: Linnéa

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -