Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

fail..

hahahhaa, underbart... Gick till samlingen, skulle samlas kvart över 4.. väntade och väntade.. Så kom Johannas pappa så frågade jag vad klockan va, kvart i 4... jag hade alltså gått en timme för tidigt.. HAHAHAHA, fail.. menmen.. bara att stå kvar och vara glad.. Sen sov jag bara 2,5 timmar idag också.. underbart.. nae... så måste sova nu om jag ska upp imorgon..

GODNATT!

Postat av: Emma

sv: Nej det har du rätt i :P<3

Postat av: Emma

sv: Haha jaså, det säger du? ;)<3

Postat av: Emma

sv: Haha okej ;)<3

Postat av: myssan

haha smart xD

Postat av: Emma

sv: Hahaha, oh? Du är ju grym du ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -