Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagens blogg

Jag gör väl som alla andra, skapar en dagens blogg.

so, vilka vill vara med ?

Skriv ditt namn, mail och URL .
Skriv även en beskrivning av dig själv.
och att du vill vara med

Postat av: Emma

sv: Hahahahhaha xD Söt du är!

Okej ;)<3

Postat av: Cissi

jaa jag såg det ;)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

Fin blogg söt!:D

allt bra med dig?^^



Jag vill vara med i dagens blogg, jag är lika unik som alla andra, jag är mig själv helt enkelt:)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: najs:D när avslutas dagens blogg då?:)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: hehe okej, du kan ju säga till då?^^

Postat av: Emma

sv: Haha :P<3

Postat av: Lizette

:)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: oki, va bra:D gör du då?^^

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

Jag är med.

På min blogg får du mestadels läsa om min vardag, min hund Enya, dans och cheerleading. Även annat smått & gott kommer att poppa upp. :)

Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Jag är med :) I min blogg får man se mycket foton som jag tar med min systemkamera, även följa min vardag med mig och min hund, jag är även shoppinggalen! ;)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: kul, för att?:) Typ karaoke eller nåt:P

jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik, kolla gärna mitt senaste inlägg:P

Postat av: Nellie Larsson

jag är med :)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: nä, tänkte om det fanns en anledning till det:)



FRÅGA: Är du höjdrädd?♥

Postat av: loollo ♡

jag är med :D

Postat av: sofia- my life in words

jag kikade in! hoppas du får en fin torsdag! :)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: ja, om du sjöng bara för att eller om du typ sjöng karaoke:P



samma här, fick ont i magen när min pojkvän berättade att bilden på honom (i inlägget) är tagen på 12 meters höjd:O

Postat av: Tanja*Andersson

DAGENS FRÅGA: vilken e din favorit film?

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: jaha, skriver du egna låtar?:)

Postat av: Martin

Dagliga bloggar är alltid trevligt.



Jag lottar just nu ut en riktigt bra skiva!

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

trevligt! :D följa varandra på bloglovin? :)

Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

jag är med!



Jag heter Alexandra Tjällman och är 12 år och bor i Skövde. På fritiden så umgås jag för det mesta med vänner. I min blogg får du läsa om mitt liv, kläder, tävlingar mm..

Postat av: Lizette

SV: såg det, men jag vill inte vara med :)

Postat av: l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: kul:)

Postat av: loollo ♡

hehe, en tjej på 13 år :D

gillar att fotaaaa oh hänga med kompisar.

Postat av: Emelie

fin blogg :D :D :D

Postat av: Emma

Jag är en tjej på 16 år som älskar att dansa. På fritiden är jag mycket med mina fina vänner, shoppar och annat skoj. jag är jätte gärna med i dagens blogg <3

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

lagt till dig, lagt till mig? :)(

Postat av: Lizette

SV: hehe :) men det verkar kul att ha dagens/veckans blogg, har funderat ett tag på att ha det med, men det känns lite som att alla har det :p

Postat av: Cissi

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, kolla om det blev du! :)

Postat av: ebba

sv; nej det gör jag inte ;) hurså?

Postat av: JULIA BJÖRCK

jag är en 15årig tjej som bor i södertälje och skulle gärna vilja vinna så jag är med!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -