Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Jobb, iobb, jobb

Idag blev det jobb - igen. Imorgon - igen. Haha, massa jobb nu = massa cash sen,
och det kan verkligen behövas nu när jag börjar bli ruinerad!
Har jobbat hela helgen = ingen sol för mig, förutom idag, då lyckades jag
få solen att stänka några strålar även på mig!

 

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Men åh vad det där såg härligt ut!

Svar: det var det också! :)
Felicia

Postat av: Mirjam Wallmark

Vad härligt det såg ut på bilderna! :) Hoppas du får en fin helg! kram

Svar: det var det också! :)Tack detsamma! :)
Felicia

Postat av: Josefine Hallgren

Gött med jobb! :D Aldrig fel med pengar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -