Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Idol2013

sökte till idol igår, 8 timmar i kö, 2 timmar där inne.
När vi sjungt så får vi meddelandet om att det varit många sökande tjejer i göteborg som gick vidare.
Och det finns inga platser kvar. haha. Värt.
Men dom sa i alla fall att jag skulle fortsätta skriva egna låtar och fortsätta med musiken.
Det var väl ändå något positivt, haha!


 


Postat av: Melinda Johansson

synd! du hade lätt kommit med, du är super!

Svar: aw, vad söt du är!
Felicia

Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!

Grymt att du sökte iaf! :D

Svar: det är ju en erfarenhet, även fast det var fullt! :)
Felicia

Postat av: ZOOFIE

Vilka satt i förjuryn? :D Har du någon koll?^^

Svar: Jag fick sjunga för sångcoachen, mer vet jag inte :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -