Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Körtkortsplugg - tips!

Ska "äntligen" börja plugga inför körkortet nu, inte så jättelång tid kvar! 
Sen vill jag ju inte spendera miljoner på ett litet kort, så helt passande
hittade jag denna sida! Rabatt om man ansluter sig med facebook, 
Demotest för att se om man gillar det, Se sina senaste resultat, Rättning
direkt efter frågebesvarande, tidtagning och dom är STÖRST i sverige på
körkortsfrågor
Lät rätt bra enligt mig, så denna sidan tänker jag köra på i alla fall! :D
Så tänkte jag tipsa om den till er också, körkort.se !

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -