Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Rabattkoder!

Har ni, som jag, varit inne på en sida för att köpa saker och sedan börjat fundera på den där rutan där det står ”rabattkod” och sedan försökt googla upp en, men aldrig riktigt fått till en bra sökträff?
Häromdagen hittade jag Gratislandet.se som har över 700 anslutna butiker med olika rabatterbjudande!
Så kan man bara söka på butiken man letar rabattkod till.
Det finns t.ex. 50% på ellos, 20% eller 150 kronor på Zalando, 15% på eleven, o.s.v!

Så sidan består alltså av rabattkoder från flera hundra olika butiker. Väldigt smidigt tycker i alla fall jag när allt finns på en och samma sida, så man slipper söka runt på flera olika webbsidor för att hitta det man behöver! Så till er, mina fina läsare, så tipsar jag nu om en smidig sida, gratislandet, som är inget annat än välbehövlig för studenters såsom icke studenters plånbok!

Så nu ska jag ta vara på lite rabatter till mina julklappar som ska införskaffas, vem vill betala mer än man behöver? haha
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -