Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnaren av det flexibla stativet!

Här har vi vinnaren av det flexibla stativet! 
Hör av dig till mig på : [email protected]
Om inte vinnaren hör av sig inom en vecka så får 2:an priset o.s.v! :)
 

 

Postat av: Marika Saarenpää

Varsågod:) Jodå det är helt ok, förkyld bara.. Hittas på då?

Svar: jaha :)nu kollar jag på tv, sj? :)
Felicia

Postat av: Alicia

Hej! :) Bilden/vinnaren i inlägget går inte att visa, filen är typ krossad..?
Men enligt röstningen där nere så vann jag tror jag. Jag hade bild 5 & jag heter Alicia Dahlgren & driver bloggen aliciadala.blogg.se. Du kan nå mig på ''[email protected]'' om det då var jag som vann ;-)

Postat av: Jennifer Ljungquist

kolla in min blogg och släng gärna in en kommentar. Följ mig på bloglovin så gör jag dsm. FIN BLOGG ! :D

Svar: åh, tack! :')
Felicia

Postat av: Tess

Superfin bild! :) Kram

Svar: vinnaren tackar nog! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -