Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vad lite dekoration kan göra skillnad!

Haha, det är rätt fascinerande vad man kan göra för att en bild ska se lite mer inbjudande ut. Som tillexempel bilden nedanför. Igår åt jag Taccopaj, men hatar verkligen sallad, men bara för att jag tänkte blogga om det så la jag upp lite sallad på tallriken för att det skulle bli lite snyggare, haha!


Postat av: aliengirl- artist,designer & actor

Jag tycker tacopaj är väldigt gott! :D
Och så får man ju inte glömma gräddfil, jag tycker det är godare med gräddfil. :)

Postat av: Bettina'N

Sv: det tror jag också hahaha :D hur var din dag?
Ser jätte gott ut!
Kramis.

Postat av: Liza

sv; nja, men de är ju ett steg framåt för folk att tänka om och äta vegetariskt! :)

Postat av: Ida

Söta du :)
Ser riktigt gott ut iafl!

Svar: aw :)ja, det var det! :D dock inte salladen! ;)
Felicia

Postat av: fakeasmile

fin blogg! vi har veckansblogg igång och det skulle vara jättekul om du ville vara med, vi har även en omröstning på bloggen där du kan rösta på vem av två killar som är snyggast!!
kram

Postat av: Juliaa

Åh satan vad gott!!

Postat av: Isabella

ÅH va gott det såg ut!!!

Svar: jo, det ska jag säga dig att den var också! :D
Felicia

Postat av: Nicolinafoto

Ser riktigt gott ut! Blev väldigt sugen på tacopaj nu, hah!

Svar: jag ska säga dig att det var väldigt gott också! :Dhaha, ta och gör en! :D
Felicia

Postat av: Samuel

Skönt att det inte bara jag som tar grönsaker som dekoration till mat ;)

Postat av: ebba

Hur gör man glittret på bilderna?

Postat av: stina

Salladen såg ju god ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -