Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Uttråkad av livet.

Vet inte vad som händer, mår dåligt inombords, gräver ner mig själv. Ännu en episod i livet, tråkar ut mig själv. Ånger, låg självkänsla, tårar. Vardag. Vit text för att ingen ska fatta att det här är till för att läsa. Grattis till dig som hittade texten.
 
livet tråkar ut mig själv.
 

Postat av: H A N N A ❤

Sv: Jaha tack ;D

Postat av: Anonym

fin bild :)

Postat av: Anonym

Härlig blogg! :)
Kolla gärna in tbx :)

Postat av: Anonym

sv: så lite så :)

Postat av: Amanda

skit fin blogg! :)
Kika gärna in på min me! :)

Postat av: Anonym

kom hit så ska jag pussa på dej!

Svar: haha, och du är?
Felicia

Postat av: Eva-Lotta

fin :D

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Anonym

Sötks' kolla gärna in min blogg!

Svar: du glömde skriva in url till din blogg ;)
Felicia

Postat av: Laura

Gud så fin blogg !

Postat av: Laura

Gud så fin blogg !

Svar: åh, tack, vad glad jag blir! :'D
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -