Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Saknar lite sommar mitt i Vintern!


Postat av: Sofia

åh så gott :D

Svar: verkligen! :)
Felicia

Postat av: H A N N A

Sv: Länken funkar inte från mobilen så gissade bara ;p

Postat av: Elionora svedjeland

Hej!
Jag har frågestund på bloggen nu så du får gärna klicka in och ställa frågor! Jag lovar att svara på ALLA frågor i ett videoinlägg! Kram:)
http://elionora.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

Postat av: j u l i a f o r s s l u n d

det där såg vääldigt gott ut , fin blogg !

Svar: haha, eller hur! :Dtack! :)
Felicia

Postat av: fondellamanda.blogg.se

Veckans Blogg tävling hos Amanda Fondell Fanblogg, välkommen in! :)

Svar: är det som dagens blogg? :)
Felicia

Postat av: J E N N Y

Hej! Klicka gärna in på min blogg och tyck till om vad du skulle vilja se mer utav i min blogg. Kanske mer videoinlägg? mer bilder? mer videosar när jag sjunger? kommentera vad du tycker så är jag sjukt tacksam :)

Postat av: stina

shit vad gott med hallllon!

Svar: ohja! :D
Felicia

Postat av: Josefin

åh va gott det ser ut!!!

Svar: det var det nog också! :)
Felicia

Postat av: fondellamanda.blogg.se

SV: Japp! Fast vinnaren får synas fler än 1 dag :)

Svar: jaha, i en hel vecka? :)
Felicia

Postat av: matilda♔

Snygga bilder du har i headern, allt ra?

Svar: tack! :) jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: fondellamanda.blogg.se

SV: Var med och tävla så får du se! ;)

Svar: ja, gör kanske det när jag hinner och om jag kommer ihåg! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -