Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Léende guldbruna ögon

Ögonen ser ju nädstan svarta ut.. Men i alla fall :) Dom kommer ifrån färgadelinser om ni är intresserade! :)


Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Cool pic:)

Svar: thx :)
Felicia

Postat av: randigarutor.blogg.se

Fina ögon!

Svar: haha, tack! :)
Felicia

Postat av: Anonym

jodå, de är ganska bra med mig :)
göra ikväll ? :)

Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 34åring

Fin bild :)

Vad gör du ikväll ?Kram

Postat av: Cajsa FOTO

Taack för du röstade på min bild :) Förlåt för sent svar.. hehe

Hur äre det med dig? önskar du dig i julklapp? :D

Postat av: Mikael

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

Postat av: liza johansson

otroligt fin blogg!
hur mår du ? :)

Svar: åh, tack! :')bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 34åring

Skönt, jag tittar på film :) Kram

Postat av: Emelie FOTO

fint :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Emma

Super fin blogg:)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Amanda

Heej, ja otroligt fin blogg! :D hur många år är du? innan jag hade sätt bloggen trodde jag att du var vuxen. :)

Svar: hej, å tack du! :)jag är bara 17 år, haha :)
innan du sett bloggen? Hur visste du då vem jag var? :)
Felicia

Postat av: Juliaa

känns det inte konstigt att bära linser?:)

Svar: jo, lite grann, fast man vänjer väl sig! :)
Felicia

Postat av: NELLY

Sötis :)

Svar: hihi, tack :)
Felicia

Postat av: Sara

Hej! Har just nu en frågestund på min blogg. Kika gärna in och ställ några frågor :) //Sara

Postat av: Juliaa

jag skulle vilja köpa ett par läskiga till nästa haloween :D

Svar: gör det! :)
Felicia

Postat av: Melinda

fina:D

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Ellen

Snygga!!

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: juliaa

ja precis:D!

Svar: haha :)
Felicia

Postat av: Esmeralda <3

Hej sötis! ville bara kika in och önska dig en underbar söndag:) hur mår du denna dag? ^^ Kram!

Svar: åh, tack! :)bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: Hanna

Heej, fin blogg, har en frågestund på min blogg, skulle bli jätte glad om du ville fråga något?

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Amalia

vinnaren av veckans blogg är utsedd!
Kika in och kolla om det blev du!

Postat av: RC

Gud vad söt du är!!! :D

Svar: thihi, tack! :)
Felicia

Postat av: Julia

Väldigt fin bild! :)

Svar: åh, tack! :'D
Felicia

Postat av: Amanda

oj få hihi, menade ungefär när jag såg en av dina bilder på din header ^^ men otroligt fin bloggg! :D

Postat av: Molly Axelsson

Så sjukt fina ögon! Kolla gärna in på min blogg :)

Svar: åh, thihi, tack! :)dock är det linser ;)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -