Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hål-timme

Sitter nu och slöar i skolan. På fredag slutar vi 10 över 10, tjoho. Haha, värdes skoldag..


bilden är från en annan av våra fotorunder! :)

Postat av: Anna Sörlin

sv; ja verkligen!! :) super bra!

Postat av: felicia

fin blogg!

Postat av: My Hall Hansson

Riktigt fin bild! :)

Svar: åh, tack, vad glad jag blir! :'D
Felicia

Postat av: Juliaa

vilken fin bild:)

Svar: tack, vad glad jag blir! :'D
Felicia

Postat av: matilda♔

Sv: ska bara chilla.... och laga matteläxan :/

Postat av: nikitaam

riktigt snyggt!! :)
Jag tipsar om webshoppar,rabattkoder just nu 20% hos Go Attention, tävlingar, inspo och en massa annat kul, kika in vettja!

Postat av: Nathalie

Sv; Nej men gud så härligt! Själv slutade jag efter lunch ;) Men bättre det än att gå hela dagen! :)

Postat av: Anonym

SV: varsegod :D

Postat av: isabella

Vilken fin bild! :D

Svar: tack! :D
Felicia

Postat av: Ida

Fin bild!
Kul att sluta tidigt det vill jag me!:)

Svar: tack! :)det ägde, hihi! :)
Felicia

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Snyggt foto!

Postat av: Rebecca Önhult - Fotografi

Jättesnygg bild!:)

Svar: åh, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -