Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dumb ways to die

haha, hittade nån skoj video på youtube!

 
 

Postat av: Juliaa

tack :) ja de trirja ja de:D
haft en bra tisdag då?:)

Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Ja jo det är ju dumt att "tvinga" folk till saker, men jag tycker ändå att det är bra. Och det är ju ingen som kommer att fara illa utav det. :P

Svar: nja, det är sant, men tycker det borde finnas alternativ! :)
Felicia

Postat av: kaffehörnan

Vilken nice header du skapat svingas bilder

Postat av: Johanna

Hej!

Jag driver bloggtidningen "Kohlers Magazine" där jag utger en hel del bra tips samt skriver om mode, skönhet, träning, hälsa och roliga saker som tävlingar. Ta gärna en titt och säg vad du tycker"! :)

Postat av: Nea

Snygg blogg!
Anmäl dig till veckans blogg! :)
http://www.nattstad.se/neamielonen?&page=2

Postat av: Tuuli

Svar: Yes,yes :) <3

Postat av: aliengirl- artist,designer & actor

Ganska rolig video. :D
Figurerna är söta måste jag ju säga. ^.^

Postat av: Cassandra

Jätte fin blogg!

Vi är ett UF företag som startat ett företag vår idé är att pimpa upp mobilskal med ett stort urval av pärlor i olika mönster, färger och storlekar. Istället för att skicka efter ifrån andra länder, kommer vi nu att öppna en hemsida och stå på UF mässan i älvsjö. Vi vorre jätte tacksamma ifall du tog din tid och svarade på en snabb undersökning som du hittar här: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFd0NWtYMVdoU285dmJ5bGQ2MWRFdkE6MQ#gid=0

Tack :)

Postat av: Alicia

Sv: Hihi, tack ska du ha :D<3 Kram Alicia! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -