Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

vinnaren presenteras!


Postat av: QuackPack - En blogg, tre brudar

Sv: okej, tänk på du! Men när du tänkt klart är det bara att säga till så skickar jag bilden, sen kan vi köra ett! Har bilden reda nu iaf, om du vill att jag ska skicka den nu :)

Postat av: Anonym

nää du sa ju att jag inte förstod dina ord? så jag skulle inte tro att du är bättre än mig på engelska. Ärligt talat... hur gammal ärdu?

Postat av: josefine :*

jo eller var det kanske din mamma? vågar du inte säga hur gammal du är eller?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kollar bb :D

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

man kommer ingenstans :S

Postat av: filippalofsved♔

allt bra med dig snyggo? :D

Postat av: Josefine

säger du lilla gumman? du är väl runt 120... och jag ser lixom ner på dig? det var du som började kommentera min blogg lek med Barbie istället ...

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hahah varför :D

Postat av: Anonym

som om inte dina kommentarer också gör det?

jag bad om din ålder inte längden...

Postat av: filippalofsved♔

sv; skönt o höra! :D

Jo men allt är toppen med mig! :D

Postat av: Veronica Pettersson

Synd att jag inte vann! Men bättre lycka nästa gång :D



Sv; Ja, den har varit jättebra! Har varit ute och fotat (: Hur har din varit??

Postat av: MARIANATHALIE

Hoppas att du får en härlig kväll! :)

Postat av: Anonym

okej, men på bilderna ser du ut att vara ungefär så lång, men jag vet inte du kanske växte efter din header? :*

Postat av: QuackPack - En blogg, tre brudar

sv: Skickat bilden nu :)

Postat av: Nathalie

Åhh gud tack så jätte MYCKET!! Det var därför min statistik höjden haha ;) TACK TACK TACK!!! <3

KRAM

Postat av: Anonym

det är inte bara längden... du har foundation fläckar i hela ansiktet och du vågar inte säga att du är liten bara?

Postat av: Anonym

för du vågar inte säga hur gammal du är och + att jag är äldre än dig? och hur fan skulle jag kunna vara avundsjuk på en plutt som dig?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vem? :P

Postat av: josefine

okej! jag är avundsjuk på en liten tjej (eller?) allt jag undrar är din ålder? om du inte vågar säga det tyder det på att du är liten ...

Postat av: louise

Allt bra? :)

Postat av: Anonym

96. Du ser ut att vara typ 10 ^^ jag ska inte bry mig om ett litet barn för jag tror inte att du är 16 O.o

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aldrig hört talas om henne :P vadå, varför tror hon det?

Postat av: Lovisa

sv: Jadå, dagen har varit bra! Själv? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Sa hon det till dig? att du inte ser ut att vara 16? Eller nu förstår jag inte :P

Postat av: Anonym

måste vara fett tråkigt att se ut som 10 ? :)

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: jo det är det, tack för att du skrev! Har sagt åt henne att ta bort den direkt :)

Postat av: Anonym

nej för det gör jag inte? ett litet tips bara? var inte avundsjuk på folk som är yngre än dig och ser äldre ut än dig ;)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Veckans bloggtips är uppe och ny anmälan är öppen. Passa på att få synas för ca 1000 unika läsare på en blogg med pagerank 4.

Enkelt att delta - och du är garanterad länk om du följer reglerna!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips-2.html#comment



Kram!

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: verkligen, då känns det så tråkigt att designa lixom, om folk bara tror det är okej att kopiera hela skiten! :/

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Haha gud så fjantigt att hon håller på så :S skit i henne. Orka liksom :P du är skitsöt!!!

Postat av: Alva

Min dag har varit helmysig! Hur har din varit!(:

Postat av: Josse

Vad bra då? för jag är 99:a! och är fan skitnöjd med att se ut att vara så gammal till skillnad från vissa andra?

Postat av: Anonym

Ja men som sagt som det är sant jag ser så jävla mycket äldre ut än dig så jag bryr mig inte? age is just a number baby :*

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Det var superbra skrivet :D Du ska ju vara skiiiitstolt över att du ser yngre ut än vad du är. Det är ju liksom asbra ju :) sen är det ju ändå insidan som räknas. Även fast du är sockersöt :)

Postat av: Anonym

kan du sluta kalla mig gumman din jävla bäbis? haha så himla störd är du? ja du ålder är bara en siffra och kan ju slå vad om att alla dina läsare också vet att du är 00:a

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

exakt! :D fast nu är du ung oavsett xD men sen liksom. Det är inte många som tror att jag blir 23 i år. Nyss var det en som trodde jag var 14 hahahahah :P och det var min pojkväns kompis pappa ;) så det är skitbra :D

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: men verkligen! sen dom som vägrar ta bort, guud vad sur jag blir.. har hänt att jag tillochmed sökt upp den personen på facebook, fått tag i numret, ring och skällt ut den hahahaha..

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Det älskar jag med :D finns inget bättre!!! ;D

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du är med!

En vinnare publiceras nästa söndag, lycka till!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips-2.html

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jag med :p haha vet så många som är så lillgamla också ;D orka vara vuxen i onödan :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jaaa :P btw har du tagit bild på din ritplatta? du kan ju maila bild på den annars om du vill :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hihi ja men gör det :D

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Önskar dig en god natts sömn och en underbar måndag! Har du något roligt planerat för morgondagen kanske?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Här :D

Postat av: danten89

Jag ser på Merlin =)

dudå?

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; gott var de ;)

Postat av: Aoi Tori

Vinn NAILARTS i Tävlingen som arrangeras på min blogg just nu! Självklart är det gratis att delta ;)

- Läs mer på bloggen!



Kram

AOI TORI

Postat av: - T O V E -

sv; ska nog dra till en killkompis och bänka mig framför en film :) dusj?

Postat av: danten89

En grymt bra serie =)

Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

Helgen har varit toppen, själv?:)

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: haha ja, men hon vågade typ inte säga nåt så hon la på efter 20 sekunder..

Postat av: danten89

Visas på min blu-ray spelare ;)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti :)

Önskar dig en bra start på nya veckan ;D

Postat av: SARAH CARLSTEN

kollar på film dudå? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Oj jävlar vad stor bilden var :P kommer ta typ ett tag att öppna den xD segt internet :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

nu såg jag!! jäkla najs platta ju ;D satsig!

får du in en bild på själva plattan när du ritar? som skärmen? Kikat på såna men dom är snordyra ju :P

Postat av: Elin Eriksson

Sv: Jag ska snart iväg till skolan, sjdå? :)

Postat av: ebba

godmorgon , önskar dig en toppen måndag :)

Postat av: Sara

sv: jo, det är bra! :)

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: haha ellerhur..

Postat av: matilda♔ - En blogg om mitt liv

Sv: inte så mucket

Postat av: W E L L A - fotografier och vardag

Sv: Jag har precis vaknat så har inte gjort så mycket än. ^^ Dudå?

Postat av: Victoria

sv, Den har bara varit bra, hur har din dag vart?

Postat av: Alva

idag, ska jag rida, vad ska du göra? :)

Postat av: LIENE

Grattis till henne!

Postat av: Linn C

Sv: hihi, jag äter frukost nu så dagen har väl börjat ganska bra? :P sj?

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

grattis till vinnaren :D

hoppas du får en underbart solig dag :D

Postat av: Lisa

så lite så:)

Postat av: Josefin

Tagit det lungt, för jag är sjuk! :)

Postat av: Jennifer - Fotoblogg

Hej!

Fin blogg :)



Jag håller på lite med design och har delat upp kategorierna på min syrras blogg. Det blev bra men på inläggssidan och kategorisidan blev länkarna med tjock text istället för normal. Jag hittar inte felet!

Det vore jättesnällt om du kunde hjälpa♥



Hennes blogg: www.nailsbyfrida.blogg.se

Postat av: Anonym

Grattis till henne =)

Postat av: selma

hur mår du? :)

Postat av: Johanna

Dagens blogg är nu utsedd :) Klicka in och se om det blev du ;)



http://johannasfotoo.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-dagens-blogg-aven-en-ny-omgan.html



Blev det inte du? Då kan du anmäla dig igen i samma inlägg :P



Kramar


URL: Johttp://
Postat av: Johanna

Dagens blogg är nu utsedd :) Klicka in och se om det blev du ;)



http://johannasfotoo.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-dagens-blogg-aven-en-ny-omgan.html



Blev det inte du? Då kan du anmäla dig igen i samma inlägg :P



Kramar

Postat av: Elin

Sv: Ja , om du menar idag så ska jag inte göra så mycket än att försöka bli frisk :)

Vad ska du göra idag ?

Postat av: sofie

Hur har din dag varit? :)



Önskar dig en bra vecka, kram!

Postat av: sofie

sv; Allt är bara bra!



Tror du att jag kommer tappa många läsare om jag byter från soffisen till något annat? :)

Postat av: Gardenhouse

Snygg header!

Ha det Sussi

Postat av: Juni

allt bra? :)

Postat av: Nathalie

Ja hihi :)

Statistiken ökar och ökar ;) Och kommentarer flyger in haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -