Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

någon av dessa ska införskaffas!




Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

SV; Ja :D



MVH Amanda

Postat av: Linii

SV: har körlektion och sen ska jag fika med en vän. Själv då? :)

Postat av: Anna med A

Plugga och vara med en kompis:)

Postat av: gabby

Hur har du gjort din header som ett bildspel? :)

Postat av: Isabelle

Yes va med min bästakompis :) dudå?

Postat av: POOS - Ogarp foto

Imorgon ska jag jobba och sedan packa för min resa till Berlin :D kommer bli så jäkla fett!

Själv då?

Postat av: Emelie

sv: Svarade lite segt. Men idag ska jag bara vara hemma och chilla. Välja ut kläder till examen :) får sommarlov den 5 ;)

Postat av: Malva

- Förlåt för sent svar, men japp! :)

Vad görs?

Postat av: Patricia♡

Jag tränar hos sjukgymnasten för att stärka rygg och nacke..

Postat av: Isabelle Johansson - Tjejen som har stilen.

gud vilka snygga solglasögon!

vart hittade du dom?

Postat av: Pernilla Pennsi

sv: haha nej :( Typ sitta hemma.. Spela xbox. Kul liv.

Själv då? :)

Postat av: J

sv: njaa ha nog inga planer på imorn , ska kolla om någon vill hitta på nått sjd:)?

Postat av: Johanna Öberg

har haft körlektion och sen ska jag jobba nu:) sj då?

Postat av: Daniella

Förlåt för sent svar!



SVAR: Det är fint tack :) Vad gör du då?

Postat av: Sofia

Bara fint, vad gör du? :3

Postat av: Linn

jag ska fortsätta kolla! :) har solat och slappat hela dagen. dd? :)

Postat av: Julia

Sv; Vad skönt! Nej, vi har inte det heller. Har bara Franska typ.

Allt bra idag?:D

Kram

Postat av: Anna T

Snygga!



sv: Okej va najs :D.

Idag ska ja fixa med min nya design lite, fixa i kategorierna och så.

Postat av: Alma

Hej c; Fin blogg. Har din dag varit bra hittils ? ^^

Postat av: Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; okej vad kuL :)

Postat av: Carmela

Fina solglasögon :)



Sv. Inget speciellt. Du då?

Postat av: Wilma c:

sv. okej men kan du börja på en ?

ina öesten <3

Postat av: Linda

Först M , men var finns minuset och plus?

Postat av: Irini

Coola! ;)

Postat av: Anonym

Hej är allt bra:)?

Postat av: Deidre

Tycker helt klart dom svarta med silver kedja :)

Postat av: Elin

Sv; Okej, jag ska plugga :) Har du haft en bra dag? :)

Postat av: VICKISO.COM

SV :Okej, jag ska fortsätta plugga på mitt moppekort! :)

Postat av: filippalofsved♔

sv; roligt! :D

Vad gör du? :)

Postat av: trustmedarling

awesome

Postat av: Anonym

Nu är veckans blogg igång! :)

Drar 3 vinnare på söndag

Postat av: Emma

nån som vet en grym bilskola i stockholm. skulle uppskattas enormt :)

Postat av: jennifer

vart kan man hitta såna? :)

svarar på din fråga här, ska plugga.

Postat av: Nina

Sv; Vad bra :) Det är bra här med (:

Postat av: Stina

thank you! ;)

Postat av: Mimmi

väldigt fin blogg! Kram!

Postat av: madde!

sv; okej det låter härligt! hoppas du får en bra fortsättning på dagen:)

Postat av: madde!

sv; tack! sjukt snygga brillor btw! ^ ska också införskaffa sånna!:)

Postat av: Jonna

sv: Okej, skojj, något speciellt? :)

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Vart kan man köpa sånna?:)



Svar;

Imorgon blir det skola, själv?:)

Postat av: NICOLE

SV; imorgon blir det skola en snabbis, sen fika med bästis & sen hem oach packa järnet! själv? :)

Postat av: Moa

okej :)

händer ikväll då? :)

Postat av: hobbyfotograf

fototävling! väljer 4 bilder, läsarna får välja vinnaren! visas för 100-200 läsare! skynda att anmäla dig!

http://bysaandra.webblogg.se/2012/may/foto-tavling-tema-natur.html#comment

Postat av: NICOLE

SV; så kul du! ;)

Postat av: Melisa ♥

Sv: Allt är bra :D

Hur har din dag varit?

Postat av: Agnes

Sv; Ska iväg på sångkurs, dudå? :))

Postat av: Isabellasphotographing

sv: haha kul :D

kram

Postat av: Angelica

Hoppas du haft en bra dag!



Ja la precis upp lite bilder på min vän Rebecka (hon jag driver bloggen med) och du får mer än gärna gå in och säga vad du tycker om bilderna :)

Postat av: emma

jag ska till skolan och kanske vara med kompisar efter det. själv då? :)

Postat av: Irini

Åh juste! Tack för att du påminde mig, plugga..

Postat av: Josefine

sv; opss kollade kommentarerna nu, men jag har vart i stallet! ;) dudå?

Postat av: Melisa♥

Sv: Allt är bra :D Några planer för helgen?

Postat av: samira

vad tycker du om vår film??

kommentera gärna:D

kram

Postat av: Mia

sv; De ska väl finnas i alla Glitterbutiker. Men det var ett tag sedan så de kanske inte finns kvar.. vad vet jag :P

Postat av: filippalofsved♔

sv; najs! :D

Hm, inte så mycket! :D

Postat av: rossana

Sv: okej härligt de:D

Postat av: matilda♔ - En blogg om mitt liv

var gärna med i dagens blogg

Postat av: Jonna

sv: Okej, skojjigt! :)

Postat av: Cissi

Joo den blev fullspäckade med både det ena och det andra! Måste säga att din blogg är mycket söt och inspirerande! :)

Kram

Postat av: NICOLE

SV japp : ) vad fotar du helst?

Postat av: Nicco

vart köper man såna? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -