Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

this or that?


Postat av: wilma♥

svårt...vad skulle du ta? :)

Postat av: Linnea

Jeans och godis ;)



Vad är bäst med sommaren? kommentera vad DU tycker och du kan vinna en länkning på min blogg så kommentera på nu ;)

Postat av: Amanda - livet,foton,outfit,tips& och ibland lite annat! :)

mjukis och godis ;D

Postat av: Maria - FOTO & INSPIRATION

Jeans och godis ;D Själv då?

Postat av: emma

jeans och chips :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

jeans!

chips!

Postat av: lina engström

mjukisar är 1000 gånger skönare än jeans, så mjukisar! sen så är godis och chips lika gott! :)

Postat av: Maja rydmark

jeeeans och godis! Lätt

KOlla gärna min blogg , din är jätte fin!

Postat av: Carro

Jeans o ships:)

Postat av: Amanda

Menar du att man ska först välja mellan mjukisar eller Jeans och sedan mellan godis/chips?

Isf kan jag inte välja mellan mjukisar/jeans för jeans är snyggt medans mjukisar är sköna och mellan godis/chips så äter jag ju inget av det så väljer inget :)

Postat av: Caroline

Jeans och godis :D vad hade du valt?

Postat av: juliaa

Jeans & chips :D

Postat av: Anonym

Postat av: Julia Korecic

-Outfit's nästan varje dag.

- Tränings inspiration.

- Mode intresserad?

- Vann linne på kandee.

Checka min blogg om det låter intressant.

Postat av: Eviis<3

Sv; Jeans och chips hehe! :P durå?

Postat av: Julia

Jeans och godis! :D

Postat av: Isabellasphotographing

sv: taack, rösta gärna varje dag hihi :)

kram

Postat av: Arijana :)

hej! :)

vill du bli länkad på min blogg? :)

då är det bara att ställa en fråga på min frågestund,

lovar att du blir länkad!

direktlänk: http://arijanasuljov.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

kramis!

Postat av: sara

Fin blogg!



Säljer studentklänning plus skor! Kika in vettja!



http://www.tradera.com/snygga-kilklackskor-med-nitar-kort-annons-auktion_342394_156746768



http://www.tradera.com/studentklanning-storlek-s-aldrig-anvand--auktion_301742_156435389

Postat av: Charlotte

Mjukisbyxor och godis! Yeah :)

Postat av: Clara - Livet med en svårfattad pappa

jeans och godis, helt klart!

Postat av: Emma

Jeans och godis! :)

Postat av: Veronica

Hej sötis, nu har jag blogg igen ;) Men helt klart mjukisar och godis'!! :D <3

Postat av: Alicia

1.Slappa jeans ;) Hhaa

2.Lösgodis :)

Postat av: Elin L

Jeans

Godis haha :*

Postat av: Lovisa ♥

Mjukisar & Chips!

Postat av: Isabellasphotographing

jeeaans & chips hihi :D

kram

Postat av: PAuline

MJUKISAR!



GOODIS!!

Postat av: Anonym

Jeans och godis :D

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

båda på första och inget på andra alternativen ;)

Postat av: NEWPIC - alice

haha, BUSUNGE!

Postat av: Therese

sv: jeans och godiiis! :)

Postat av: Mimmi

Jeans & godis! :)

Postat av: anna göransson

jeans och godis :)

Postat av: Kattis

jeans och chips ;)

Postat av: danten89

Yeah =)

Jeans, godis.

Postat av: Julia

Jeans och Godis! ;)

Postat av: Eriica

Jeans, Chips.

Postat av: ♥ ida

Det beror på om det är hemma eller i skolan! men hemma är det mjukis och i skolan är det jeans.

Sedan kan jag inte välja de nedersta haha ;)

Postat av: Sofia

Jeans och........................................

Nej asså jag vet inte! Jag blir less godis så himla snabbt men jag älskar ju choklad... och chips är ju liksom... galet gott det med så... asså.... Jag kan nog inte välja :(

Postat av: Bianca

Egentligen onepiece och chips. Men onepiece fanns inte och jag är inte lika stort fan av mjukisar längre. Så det för bli jeans och chips!! :D

Postat av: sandra

Inget av det! Klänning och frukt säger jag :)

Postat av: Emilia

jeans och godis! :)

Postat av: Felicia

Jeans och godis :)

Postat av: Ina♥

Hehe tackar ^^

Postat av: stina

http://stinanyman.webblogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfritt-piercingsmycke.html#comment



TÄVLING! -VINN VALFRITT PIERCINGSMYCKE. KLICKA PÅ LÄNKEN OCH FÖLJ REGLERNA

Postat av: palle

Mjukisar och godis :D

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

jeans och chips :D

vad händer idag? :)

Postat av: Ella

Jeans och godis :D vad tycker du?

Postat av: Cecilia

Haha, gud vad rolig blogg du har! :D ta det som en stor komplimang ;) riktigt intressant blogg. Och det är inte ofta jag tycker det!

Iallafall.

Hemma - mjukis.

Borta - jeans.

Och... Tror faktiskt jag väljer chips :D haha.

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

sitter i skolan och bara chillar :) du ? :)

Postat av: Rebecca Persson

sv. Lätt jeans och godis, ;) vad skulle du ha valt? :P

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

lång dag i skolan ? :)

Postat av: Ehh Linnea nivetju!

Godis & Mjukisar, lätt!!

Postat av: sanna

Mjukisar och godis :)

Postat av: becca

Jeans & godis :)

Postat av: frida nyburg

Det beror på vad man ska göra, skolan och jobbet :jeans hemma:mjukisar

Godis helt klart



kram

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Jeans och Chips för min del :D

Postat av: LIENE

Jeans och godis!

Postat av: emilyklemedsson!

jeans&godis såklart!!

Postat av: Hanna

Helt klart jeans ! (levt i mjukisar nu i 8 veckor :o) & godis :DDD

Postat av: Ellen

Godis och jeans helt klart! Fin blogg!

Kolla gärna in på min :))

Postat av: J

Jeans och godis!:)

Postat av: Selma

mjukis o chips ;)

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Jeans & Chips :D

Postat av: JENNY NILSSON

jeans & godis :)

Postat av: Smilla

Jeans - Chips :-)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Jeans och godis :)

Postat av: Julia

Jeans och godis (Y)

Postat av: brinkish :)

Mjukisar o godis! :)

Postat av: Tuva

Jeans & Godis♥

Postat av: Sara G

Jeans och ungsbakade chips :P

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Jeans och godis, du? :)

Postat av: ♥ julia

Jeans och chips! :D

Postat av: sofie

jeans och chips

Postat av: Evelina

Jeans och godis

Postat av: Anonym

Jeans och Godis. Definitivt inte chips.Ha det bra.

Postat av: Johanna

Hejj hejj, allt bra idag :D?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -