Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tack bästis!


Postat av: Hanna

sv: varför? .. :(

Postat av: Anonym

sv: jaha okej få förstår jag, har du nån länk på designer du gjort tidigare ?

Om man säger så här jag bor i stockholm, eller fem mil utanflör typ :)

Postat av: Hanna

sv: vill veta bara.. :) vill oxå ha en header med bytande bakrund . :)

Postat av: Fanny - foto&vardag

Men jag bara undrar när är tävlingen om http://www.runns.se/se/ och det dära avslutas? :)

Postat av: Nicolina

Mums marabou :)

Okej, krya på dig! :) Helt bra, bara trött på alla prov :/

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Awe, vad snällt av henne!



Krya på dig föresten. :)

Postat av: Kajsa

gud va snäll din kompis är.

Postat av: Sara - Sebastians mamma & väntar lillasyster

Det var mig allt en snäll kompis du har hittat dig, vilken lyx! :D

Postat av: Fanny - foto&vardag

sv: Ja jag vet det! men jag menar dom andra, där man kunde vinna en objektiv mugg

Postat av: Fanny - foto&vardag

sv: Haha bra, har längtat skit länge efter det! :)

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Tummen upp för omtänksamma vänner!

Postat av: Hanna

sv: åå , vann inte . :( men vad vinner man om man vinner den där tävlingen ?

Postat av: ida:)

najs blogg!



aaw, söt vän du verkar ha :)

Postat av: hanna

sv: okej ! .. har du typ 1000 läsare varje dag då eller ? ((:

Postat av: terese - fotoblogg

åh gud vad gott!



sv; ah okayy, redigerar bilder :)

Postat av: Hanna

sv: okej, men jag suger ändå på att göra sånt där, men okej . :(

Postat av: F E L I C I A

fin blogg :)

Postat av: Hanna

sv: oj! :o hur får du så många läsare ? ;o

jag har bara mellan 50-100 per dag :oo

Postat av: Sara

Sv: okej, ja jag får se om jag kommer ihåg :)

Postat av: S A R A

snällt av henne :)

Postat av: BATTS

Var gärna med på min senaste tävling på bloggen!

Ett presentkort på 250 spänn på onlinelagrets webshop är vad som gäller!

SUPER LÄTTA REGLER! Bara å köra! :)

Postat av: B R O W N S U G A R

GUD så gott :D

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

email; [email protected]

lösen; fucku123

PUBLICERA INTE KOMMENTAREN! :D

KRAM<3

Postat av: ida:)

sv; hihi så lite så :)

självklart, asnajs blogg ju :))



jag märker det :D

Postat av: Linda Olsson

Så gulligt! En sann vän! :D



Rösta gärna på mig och Kevin till bloggbussen! Bara att klicka på länken i menyn på min blogg! :)



Postat av: Sara

Sv: att tävla haha

Postat av: Emili

Hoppas din dag varit toppen!

Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

så lite så haft en bra dag? :)

Postat av: Anonym

Sjukt gulligt! Och gott!

Postat av: Virre

Tack för tipset! ;)

---------

Vinn iPhone skal! :D

Var med och tävla!! :D

http://bumbivirre.blogg.se/2012/may/vinn-iphone-skal-d.html#comment



Frågestund på bloggen!! :D

http://bumbivirre.blogg.se/2012/may/fragestund-d3.html?_tmp=1bc37225a2ca9e1e08a7bef6b5e21f055691ae06

Postat av: Anonym

Hihi, tack själv bästis! Och krya på dig <3

Postat av: jjessica

That´s what friends are for!! =)) Krya på dej!

Postat av: wilma♥

Älskar din blogg!! :))

Postat av: Hanna

sv: okej, är du 16 på bilderna på header med? (:

12 , fast fyller 13 nu i maj ! :))

Postat av: ELIN- fashion, inspiration, style

vilken underbar vän! :D <3

Postat av: sandra

Snällt av henne!

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

skickat och mejlen är [email protected] och lösen är fluffis

:DDDD godkänn inte denna kommentar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -