Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

peppigpepparepeppigast? ;D


Postat av: Elin

Sv. Haha det var så lite ;) jo, jag har faktiskt pluggat nästan hela dagen... Vad har du gjort? :)<33



Kram!

Postat av: laura

sv: jaa jag har lagat massa mat! Själv då? :D

Postat av: sabina - följ mitt liv som 14-åring

åh så söt du är!! kolla gärna in min blogg! Och släng gärna in en kommentar! www.saabinaamehmedovic.blogg.se

kram!!<3

Postat av: Olivia Gustavsson

sv. 4 timmar bort :(

Postat av: Felicia

Supersöt blogg du har tjejen!

Postat av: r

stor blogg för så ung ålder? :o

Postat av: Moa & Emelie - Veckans blogg

Vill du/ni vara med i Veckans blogg?



Direkt länk: http://ridgalnisarna.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html



Kram

Postat av: BATTS

så sant!

Postat av: Elin

Ja, jag hoppas att jag har en liten chans att vinna :)



Ja min dag har varit bra, rätt seg bara ! Men de är ju de flesta söndagar ;) Självdå?

Postat av: W E L L A - fotografier och vardag

Fin blogg du har! Skulle vara jätteskoj om du deltog i Dagens Blogg på min blogg. :)



Direktlänk = http://wella.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html#comment



// Wella

Postat av: Caroline

Sv: Soldyrkat lite! :) vad har du gjort?

Postat av: Sofia

Haft en bra långhelg? :D

Postat av: Wanda

fin blogg! allt bra? :)

Postat av: matilda♔ - En blogg om mitt liv

Jätte fin blogg

Postat av: Jenny

min dag har varit rätt så tråkig, försökt fördriva tiden med att sova. det är ju trots allt söndag så :)

har din dag varit bra?

Postat av: johanna <3 ♫♪

Klicka in på min blogg och se om just du blev DAGENS BLOGG :D



Direkt länk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-avslutad-1.html#comment

Postat av: johanna <3 ♫♪

Bra pepp ;)

Postat av: - T O V E -

Nu har jag utsett gårdagens blogg tävling. Kika in och se om de vart du :) kram.

Postat av: H A N N A

sant! :D

Postat av: Josefine

kolla om du blev veckans blogg :)

Postat av: sussi

men de är ju sant =)

Postat av: Camilla

Hejsan svejsan!

Hoppas du sovit bra inatt :) haha,

jag tänkte tipsa om en sak faktiskt, jag har helgens blogg på min blogg, som du gärna kan få vara med på. De skulle vara jätte kul. Anmäl dig gärna.



Kan bara ge lite reklam också för min blogg..... när jag ändå håller på, hehe.

- På min blogg vill jag hjälpa folk jätte mycket, deras problem, kärleksproblem oså, så om man inte vill skriva i kommentar rutan så kan man gärna maila till min mail.

[email protected]

Ibland kan de faktiskt vara skönt att prata med någon utstånde, som man inte känner, eller hur?

Lita på mig, jag berättar inte till någon.

Finns där för just dig!

De kan handla om vad som helst, de behöver ju inte direkt vara "problem" så att säga. Kraaaam!

Postat av: Sandra SG

sv: okej jag bara undrade ;)

Postat av: Emma

Super cool bloggdesign!

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: hihi ahmeh.. :D sant jue!

Postat av: elin

Allt bra med dig sötnos?=)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

Så sant!

Postat av: Edith

SV: Jag har varit ute och fotat! Kika gärna in :)

Postat av: Ellen

sv: Min dag har varit helt okej :) Din då, gjort något speciellt? :)

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;ja :)

japp det har den, lugn och skön. Själv? :)

Postat av: Moa

Bra citat!

Postat av: Sofia

Okej, måste få säga några saker för jag har hunnit kika igenom din blogg nu...

Och nummer 1: Fanken vad cool design du hade! Att bilderna rörde sig sådär :D Och jag älskar ditt hår! Så himla gulligt det var :D

Nummer 2: Jag älskar dina pepp! Som den här till exempel, den är sann även om man egentligen önskade att den inte var det, för vem vill känna smärta egentligen? :/

Nummer 3: TACK FÖR DEN DÄR FÄRGRUTAN MAN KUNDE ÄNDRA OCH HÅLLA PÅ MED! :D Nu kunde jag ändra färg på bloggen haha!



Nu måste jag fortsätta kika vidare i arkivet ;)

Postat av: Frida

sv: min dag har varit bra, förutom att jag skrivit bokreflektion i 4 timmar.. din dag då? :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej där! har du haft en bra helg :)? kramar

Postat av: Louise

Sv: Inte mycket! själv då?

Postat av: alva

är bara kul! min dag har varit bra, din? :)

Postat av: josefin

Sv: Kom inte ihåg vad jag ens gjorde förra helgen, ahaha. Men den här långhelgen har jag varit med kompisar, kört moped och så! Kram!:)

Postat av: Anonym

så jävla rätt!

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

Sant :)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv; ja jag har verkligen haft en toppen helg :) sjdå?

Postat av: R O N J A ♥

älskar din blogg, verkligen super fin ! ♥

Postat av: Fanny

sv; Min dag har vart grym, härligt väder och allt! Allt bra med dig?

Postat av: Jonas

Det stämmer väldigt bra det där =) och min helg vart väldigt rolig också ^^ själv då?

Postat av: Anonym

sv: jag mår bara bra. du då? =)

Postat av: Julia Abrahamsson

sv: vet inte om jag har svarat på kommentaren men jag mår bra :) vad görs?

Postat av: stina caesar

du har sån fin design, haft för dig idag`kram

Postat av: Josefine

Jag vet att det inte blev du din lilla p12....

Postat av: Emelie-Eyebe

Nice blogg!

Postat av: - T O V E -

sv; hihi de var så lite så :))

Postat av: - T O V E -

sv; jajamän :) har din?:)

Postat av: Jossan ★

sv: Haha okej, du har ingen aning om vart dom kan komma ifrån?:D Dom var iallafall galet snygga :)

Postat av: agnes☮

ja, den har varit super! :D

själv? :)

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

sv: Jaha =P

Postat av: A N D R E A L E A

sv; Det var faktist ett bra pepp!! :D

Bloglovin byte? ^^

Postat av: Lovisa

fin blogg! kika gärna in på min! :)

Postat av: juliaa

läs..:)

Postat av: 3mma

sv: Idag blev det att vara hemma och ta det lugnt :) Själv?

Postat av: Josefine

ja, got a problem kid?

Postat av: juliaa



har skrivit de i inlägget..:/

Postat av: josse

yngre än dig? HAHAHAHHAHA du är rätt rolig ^^ du är väl runt 7-9 om jag får gissa så shut the fuck up!

Postat av: stina caesar

klart jag gör sötis, hoppas du klickar dig in till min med :)

idag har jag inte gjort nånting. verkligen ingenting. skönt :) själv

Postat av: juliaa

hehe ;) självdå?:)

Postat av: FlizanLizan

sv: okej, jag ser på big brother ;)

Postat av: QuackPack - En blogg, tre brudar

Hej undrar om du är sugen på ett länkbyte? Vi har 600 - 800 unika, hur många har du? :)

Postat av: Emmie△

sv: min dag har vart perfekt själv? ;D japp, använder wacom BAMBOO FUN, pen & touch :)

Postat av: Josefine

nej men seriöst är du inte 9?

avundsjuk på vad? skulle inte tro det gå och sov nu, det börjar bli sent :*

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

:) vad gör du? :D

Postat av: Maria - FOTO & INSPIRATION

SV: Ja det gör jag gärna :D Jag har fotat lite och så läst på fysik-prov :S

Postat av: R O N J A ♥

självklart !

jag har vart med Linn, själv? :)

Postat av: agnes☮

imorgon så blire först skolan sen träning, själv? :D

Postat av: QuackPack - en blogg, tre brudar

Sv: Kan skicka en bild på statistiken om du ger mig din mail, men isåfall ville du göra länkbyte? :)

Postat av: ?

english speaking school, have you heard something about that? so i think i understand you!

Postat av: Matilda&Tilde

sv; jo tack min dag har vart super mysig, suttit på ett fik med mina bästisar och pluggat hela dagen!

Hur har din vart då?:)

Postat av: Sofia

Sv: Jasså? Har du ledigt imorgon också? :)

Postat av: amanda

sv: vilken lyx! :) haft en super bra långhelg, fast min är ju dock slut...

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

såå sant :D

kramiis♥

Postat av: sally

Jadu, inget än så länge... :P Försovit mig! xD



Bra citat!



Postat av: tess

Ooh så sant så sant! Var ju faktiskt riktigt tänkvärt, sån där inställning ska man ha såna där deppdagar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -