Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

paket till er och mig!


Postat av: Hanna

hehe ja :D

Postat av: tessan

Hejsan :)

Hoppas att du får en trevlig söndag, när solen skiner idag =D

Postat av: Maria

Spännande!:P

Postat av: Ellen

vilken version av photoshop? :)

Postat av: LIENE

Åh kul:D Undrar vad det kan vara.

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

kan du göra slideshowen nu? :)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Har du fått mina mail? :)

Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Härligt :)

allt är bara bra med mig också!

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

några planer inför veckan? :)

Postat av: Agnes Eriksson

Förstår det. :)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

nej, inget mer än att försöka bli frisk :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jodå, jag besöker alla bloggar som kommenterar hos mig så :D

Postat av: terese - fotoblogg

sv; ååh nej förlåt, jag är så trött jag menade åh gud så gott..

Postat av: Anonym

sv: tyvärr är helgen slut:( hade due n bra?:)

Postat av: Malin

Fin blogg!

Postat av: Patricia♡

Skoj med tävling:) Säg till när den är upp:)

Postat av: Jossan

Hej, hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra helg! :D

Postat av: julia

sv: okej:/

nöjd med helgen?

Postat av: Sanna ;D

Vad är i paketet?! :D

Postat av: Linda

Spännande!

Postat av: samira

Hoppas du har haft en underbar dag gumman. Har du några planer inför sommaren?

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

åh superduper tack ;D

jag ville ju fixat de me kategorierna som skulle se ut såhär ;

SHORTIE

-Minnen för livet! ♥

-Min älskade pappa ! ♥

-Allt möjligt!

-babbel-tova!♥

-Om mig! ♥

-egoegoego c;

-Kontakta mej!♥

-Känslor/tankar! ♥

-Video's!♥

FOTO

-övrigt♥

-vatten♥

-modellbilder♥

-natur♥

-blommor♥

-BILDBOMB♥

BLOGGEN

-Tävlingar!♥

-Utmaningar!♥

-Frågestunder! ♥

-design tips

-Bloggen ♥

-Mobilbloggar/tidinställda!♥

-listor & massa shit!♥

-Tävlingar!♥

-Onsdags frågan!

-Utmaningar!♥

HUMOR

-Flabb!♥

-Fressto! ♥

-Barba-familjen! ♥

-inget liv ;) ♥

-Random stuffs! ♥

MODE & STIL

-Outfits ♥

-Shopping/vill ha! ♥

MIN ÅSIKT

-Hiss/Diss ♥

-Tova's musikstil!♥

-Tova tipsar! ♥

-Tova's musikstil!♥

ALLTING

-citat♥

-Dagens...♥

-Dans , dans & mera dans!♥

-Högtider & shit..

-Y0! vah händer ja00?

NI

-Jag frågar er!♥

-I'll Help U!♥

-mail/idolbilder/fina grajooor:*

-svar på kommentar! ♥

-Länkbyten!♥

DE meed stora bokstäver är sjävla 'ämnet' de andra är kategorierna :)sen ville jag ju ha två menyer oxå :D

hoppas verkligen du kan fixa de till mej skulle bli över lycklig & du får såklart en länk ;) btw; har du ditt donomänamn från binero.se?

jag har köpt ett där men kan inte sätta in de, hhö x)

kram<3

Postat av: Malin

Go morron!

Jag gillar att läsa om dagen som varit, lite blandat alltså. Tips och recept är oxå sånt jag gillar.



Fint med lilla stjärnan på jordgubbarna i tidigare inlägg. Vad använder du för program för att lägga in sånt?



Trevlig dag!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

Postat av: sussi

varit inne å kikat några gånger =)

Postat av: Sanne

Sv: Nej förra fredagen var inte bra alls och inte denna heller, tyvärr :/ Men men hur har dina helger varit då?



Det där paketet ser spännande ut ^^

Postat av: jumiz

sv: jag har vart hos pojkvännen hela helgen :) därför inte haft tid å svara på kommentarer m.m. :P men imorgon åker jag hem :( sjdå? haft en trevlig helg? :)

Postat av: Tisa

Sv: En väldigt fin blogg!

Kram

Postat av: Anonym

Hej! Har fått världes beslut ångest och jag tror du skulle kunna hjälpa mig att välja ^^ Om du gick in hit http://marcuswoxter.blogg.se/2012/may/lapp-piercing.html#comment och kommentera enbart ja eller nej och vad du tycker om jag ska göra en läpp piercing eller inte :)



Tack på förhand!

Postat av: IsabellP

Fin blogg! :)

Postat av: sami

Japp:) Blir det något spännande ida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -