Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nästa inköp!


Postat av: ▲ L I N D A

sv: okej vad synd, det är jättebra :D

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Okej:)

Postat av: W I I I L M A ! ♥

så söt du är !

haft en bra dag idag ? :)

Postat av: ~ L I N N ~

Va? ;D

Postat av: Elin

Sv; haha jag lottar ut vinnaren så det e inte säkert att du vinner ;) kul att du deltog:)

Postat av: Augusta!

Har precis ätit, ska snart gå! Vad gör du? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja? :P men jag kan inte länka till alla. Du kan ju inte bli sur för att jag inte länkar dig. Det känns bara fräckt

Postat av: sammy

Min favorit glass måste nog vara Ben & Jerry's Half Baked. själv då? :D

Postat av: johanna

SV. vad synd att du är sjuk! jag mår bara bra. haft en bra torsdag ändå? krya på dej och ha en fin kväll!

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; kan man säga, haha :)

Postat av: Lovisa D

Haft en bra dag?:)



Jag vet inte om du kan det,men du värkar vara ganska teknisk enligt mig;) Men vet du någon anledning till att texten "om mig" inte syns på min blogg?skulle vara schysst om dy svarade:p

Postat av: Linnéa

sv; haha jaa iof :(

Postat av: My

vad har man den till ? :D



svara gärna på frågan om jag ska börja göra deepshit inlägg! :D



http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Postat av: Anonym

sv: följer dig nu ! är din följare 92 ((: säg till när du följer mig + vilket nummer du blev ! :))

Postat av: Emilia brunett på fazhionsneakers♥

sv: Svarar på kommentarer, vad gör du? :)



KRAM♥

Postat av: My

okej :D

Postat av: My

sv: det är när man typ skriver vad man tycker och tänker om olika saker. den kan va om hur man tycker om att folk kommenterar elakt, om vänner, kärlek osv :D

Postat av: emelie

hur är de idag? :)

Postat av: Sofia

den en nice :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad bra!

Ha en fortsatt fin torsdagskväll :)

Vad gör du? :D

Postat av: Moa hobby fotograf och häst ägare

då är vi två! :)

Postat av: Josefine

Sv: Nice :D Har en Nikon D3100 :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

bb nu :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

24/7 en timme kl 19 och sen börjar det andra 22

Postat av: Josefine

Sv: Jo det tycker jag,funderar bara på att köpa ett längre obejektiv :)

Är din bra?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D

Postat av: wilma♥

Grattis fotokobran.se, du har vunnit dagens blogg på min blogg :) Vinnar pris : Länkat och gjort ett inlägg och laddat upp en bild på dejj kraam<3333

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

du kommer inte ångra dig om du köper de,kanon bra är fjärrutlösare ♥



sv: tusen tack fina felicia ♥

kramis♥

Postat av: Emilia

Sv: Nej det har jag faktiskt inte men en glass jag inte gillar heter typ Eskimo eller nått??! Den är vidrig men jag har annars svårt för att välja glass för jag gillar de flesta! :D

Postat av: Anonym

mår du bra idag?

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Yes :D

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: Ida

Vilken fin blogg du har :)

Postat av: Anonym

vad gör du?

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: Imorgon ska jag inte göra så mycket, själv? :D



..eller inte vad jag vet i alla fall..

kram (:

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Fanny

Jo det är bara bra.

Hur gammal är du? :D

Postat av: Liza

Hej! Ska du göra något speciellt nu i helgen? :D

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Josefine

Sv: Jaa förstår det,hur länge har du hållit på att fotografera? :D

Postat av: Fanny

Jag fyller 16 :)

Hihi, tyckte du såg så "liten" ut på bilden på med gitarren på headern :)

Postat av: W I I I L M A ! ♥

sv : hihi !

usch , krya på dig ! :)

Postat av: Fanny

Haha se det positivt när du är 60 ser du ut som kanske 50 osv.. hahah :D

Postat av: Emma

Fin blogg, ha en fortsatt bra dag! :)

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Fanny

Haha, det är bra det :) man ska alltid se allt från den ljusa sidan. Men är du 96a eller 95a? :)

Postat av: Anonym

Postat av: Ester och Tora

Hej sötis! Hur får du så många läsare? Jag älskar din blogg! KRAM PÅ DIG!

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Fanny

I stockholms förort haha :P lite skillnad

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: haha vad menar du? :O bytta och strut? :P

Postat av: Emma

Sv: Det tror jag säkert! Hoppas att du kikar in på min också! Om du gillar den? :D

Postat av: julia

sv: så bra:) med mig är det rätt så bra faktiskt.

några planer inför helgen?

kram

Postat av: Josefine

Sv: Okej,ungefär samma,typ 2½ år :)

Postat av: Emilia

Sv: Nej den är typ vit och smakar mjölk blandat med diskmedel :( Jätteäklig!!!!

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Emilia

Sv: mm eller hur, asbläig!!! :( Ha en bra kväll ;D !

Postat av: Amanda

åå,vad nice! :D

Postat av: Daniella book

Jaa verkligen!:D

Postat av: Daniella book

Tar det bara lugnt och lyssnar på musik! Självdå?:D

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Josefine

Sv: Japp :)



Vad gör du då?

Postat av: Daniella book

Jasså vad trevligt!:D

Postat av: Emelie

En förrutlösare är verkligen jätte bra att ha!

Är allt bra med dig då? :D

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: emelie

usch! med mig är det bara bra :)

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Josefine

Sv: Okej,datorn :)

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Emilia

Sv: ja det är super ;) (y)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej, haha :D

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Så, nu har jag mailat det till mailen som står i sidomenyn! Hoppas du fått det och att du hör av dig så fort du läst det! :)

Postat av: Daniella book

Haha, händer i helgen då?:D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha okej :D

Postat av: Moa

Sv: jag blogga just, men nu så lyssnar jag på musik ;)

Postat av: jumiz hästblogg

sv: varsegod :) ha en trevlig kväll!

Postat av: Emelie

sv: Jag hade, men blev av med den :(

Men jag ska köpa ett långzooms objektiv snart, efter det ska jag nog köpa en ny! :D<3

det är nice med mig :)

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: j u l i a

SV; Whut har du aldrig smakat Ben & jerry's? :O

Postat av: Linnéa

sv; skolan troligen, om jag inte är sjuk. själv? :)

Postat av: Lisa

nice:D^

Postat av: Elin Pettersson

Hej! Hur är det ? :) Nu hör jag av mej! :P Ang min bloggdesign! :) Sitter vid datorn hela kvällen så hör av dej ! :) Antingen på mail eller en kommentar på min blogg! :) PUSS

Postat av: Ina♥

Men Calippo shot är ändå gott? ^^



Musik och pratar med min kille :) funderar på att ringa upp han. Självdå? :)

Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra kväll! :)

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Ina♥

Jag chattade ! :)

Postat av: Anonym

Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; tack!

Postat av: Olivia!

Bra val, jag har också en sån dom är grymt bra! :D

Postat av: bea

Åhh, en fjärrutlösare vill jag också ha !! Vart ska du köpa din ? Vet inte riktigt var det finns ? Vilka brännviddar har dina objektiv ? Kram & ha ett grymt slut på veckan ! :D

Postat av: Ina♥

Yess sir! :)

Postat av: Ellen

Jag har en sån den är grym!!

idag är det sista chansen att vara med i min dagens blogg tävling , vinnaren blir länkad i 10 inlägg på min blogg!

Den avslutas ikväll klockan 21.00, Var med!

http://ellenjonssons.blogg.se/2012/may/bli-dagens-blogg.html#comment

Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Härligt :) Behöver också införskaffa en trådlös utlösare :P

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Vad är det för något? Fjärris, självutlösare?

Postat av: Hanna

Vad är det för något?

haha, känner mig lite trög .. men men !

Postat av: Hanna

sv: okej ! skrev att du skulle skriva när du lagt till mig på bloglovin och vilket nummer du blev ! ;)

Postat av: Hanna

sv: okej ! bra ((:

Postat av: Wickiiis

Sv: Hah, här är man efterbliven... XD

Hur har du fixat din header så att den blir ett bildspel? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -