Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mail me!


Postat av: Linnea Zeijlon

sv; mysigt :D vad kollade du på för film då?

Postat av: lina

SV: Absolut! Följer dig via bloglovin till och med ;D

Postat av: johanna

SV: okej vad kul! brukar du campa? vart åker ni då? jag brukade campa i skärgården när jag var mindre. hoppas du har en fin lördag!

Postat av: Matilda

svar: idag blir det en hemmadag för mig. Bara ta det lugnt med familjen, det är mysigt det också. Durå? :)

Postat av: Sanna

Sv. Jag ska äta snart :) du då?

Postat av: palle

SV: måste ju försöka få bloggen att synas lite mer :D

försöker laga mat för tillfället XD går sådär- Självdå?

Postat av: SARAH CARLSTEN

Ja lite, dudå? :)

Postat av: FELICIA BHUIYAN

allt bra? :)

Postat av: ALICE

planer för kvällen ? :)

Postat av: Maria

åh vad kul! :D Jag hoppas också på att få åka någonstans, men verkar inte så, sparar det till i höst tror jag, hoppas på att åka och surfa då :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: hehe, vad gör du? :)

Postat av: Johanna

jag pluggar och sen ska jag äta middag med farmor och familjen. Så den slutar bättre än den börjar ;)

vad gör du själv?

Postat av: Kitiwara & Ying

Haft en bra dag? (:



Var gärna med på veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/may/vinnarna-ny-omgang.html :D

Kram

Postat av: Lovisa D

Hoppas att du får en bra kväll!!:D

Postat av: emma

sv. var den bra då? :D

Postat av: emma

sv. okej :D

Postat av: Ebba | photography

sv; en dag som denna sitter jag och kollar på sköna musikvideos ;) Vad gör du själv denna dagen?

Postat av: Lovisa D

sv:Jag ska nog se på tv!:P Vad ska du göra?:)

Postat av: ♥ ida

sv: hehe :D

Postat av: Lina

sv: nu följer jag dig, jag blev nr 69 ! Vda blev du för nr ? :)

Postat av: Ronja

hej, snälla hjälp mig att bestämma vad jag ska ha på skolavslutningen, behöver din hjälp!



http://riwikiwi.blogg.se/2012/may/ronja-vilken.html#comment

Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Tja, inte så mycket. Designat min brorsas teknikinriktade blogg, designat min blogg :) Imorgon ska jag fixa lite med mitt rum, annars är det bara att plugga! Du då?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nu ligger side bakom inläggen igen :( haha även fast man zoomar ut :P

Postat av: julia [fotoblogg]

sv, haha jo på sommarn äter ja väl is tror jag. hohooh jag är lite udda. bruakr göra egen isglass oxå, och egen såndär "iceslush" :) ibland om ja orkar så gör jag smaksatt isglass, om jag orkar:] hihiih

Postat av: terese - fotoblogg

sv; bra! jodå bara bra :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej, vad trevligt :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv. väntar på att pizzan ska bli klar :)

Postat av: palle

SV: blev bakad potatis med rödlök/creme fraiche/bacon/kyckling fyllning :D

Postat av: clara

Söt blogg!

sv: Ja, jag ska till Turkiet första veckan på sommarlovet, annars inget. Brukar vara mycket i Varberg :) Själv?

Postat av: maria

Super fin blogg! :)

Postat av: Ebba | photography

sv; låter bra :)

Postat av: Josefine

HAHAH nej ajg har gjort deisgnen åt henne det är min kompis..

Postat av: NEWPIC - alice

designar lite :) själv?

Postat av: NEWPIC - alice

sv: jo jag mår finemang! själv? :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: usch då! hoppas du blir frisk snart!

har du ätit massor av "blifriskgodis" idag då? :D

Postat av: NEWPIC - alice

sv: låter ju helt underbart! :D

Postat av: NEWPIC - alice

sv: eller hur! haha..

jag och mina bästisar funderar på att campa, sen blir det nog lite mer minisolsemestrar!

själv då?

Postat av: NEWPIC - alice

okej, men solsemester kan ju lika gärna vara till typ kusten eller så tänkte jag! ;D

Postat av: Sanna

sv: det är ju gott :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Allt bra? :)

Postat av: Hanna

sv: okej ! det låter ju hur mysigt som helst ! :D

Postat av: NEWPIC - alice

haha, nejdå :p

så jädrans skönt att komma bort från det regniga och bara få lite sol! :)

Postat av: Anonym

sv: japp ! :D



btw, vad menas med en ' bloggmail ' ? xd

Postat av: annie

sv: jag är nyss hemkommen ifrån en väns konfirmation, sitter just nu & lyssnar på musik & skriver en svenska uppsats :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: ja, det vore helt underbart! fy sjutton vad man längtar nu! och solbrännan behöver ju bättras på också ;D

Postat av: ~ L I N N ~

Alltid bra med en bloggmail :D

Postat av: Hanna

sv: Jaha ! ;))

Postat av: Sanna

Alla har ju oika smak :) :P

Postat av: NEWPIC - alice

haha, ja vem gör inte denna tidpunkt på året? ;)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: jo men nu pratar vi ju om svenskar ;)

Postat av: Anonym

hej hur mår du?

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; härligt, jodå :)

Postat av: Anonym

sv; bara bra, :)

vad ska du göra imorgon då? :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: haha, ja tänk om vi bara kunde få lite av deras pigment, så blir vi perfekt bruna!! :D

Postat av: Anonym

okej, vad ska du göra i sommar då?

Postat av: Anonym

sv; åh, vad roligt! :D

nja, vet inte riktigt :/

Postat av: Hanna

sv: okej ! är det dyrt ? ...

Postat av: Hanna

sv: jaha ;)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: yes :D

Postat av: Anonym

sv; hihi :)

vad gör du nu då? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: mm tyvärr :(

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: näe.. sån här köpt :)

Postat av: annie

Jimmy heter han, våra familjer är goda vänner och vi firar alltid nyår tillsammans, det var riktigt trevligt, nu är jag dock proppmätt efter all mat haha!

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Ikväll ska jag fixa lite skolarbete sen lägga mig tidigt :)

Postat av: Ysen

-Okej vad bra! Jag gör inget särskilt, du då? :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: ja precis!

vad tycker du om hundar?

Postat av: NEWPIC - alice

sv: haha sant, jo dom är ju för söta alltså! :D

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Hej, väntar på att hockeyn ska börja sj? :)

Postat av: Linn på Me Style

coolt! hur skaffar man en egen mailadress`?

Postat av: Madde

Härlig bild du har som header! :)



Delta gärna i veckans blogg: http://bymeforyou.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-.html#comment

Postat av: NEWPIC - alice

sv: ja! har du? :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: åh :( vilken ras vill du ha då? :D

Postat av: NEWPIC - alice

sv: haha, gulligt :D

jag har en golden retriver, väldigt söt må ja säga! :D

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- sverige möter italien tror jag :P

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: ja :)

Postat av: NEWPIC - alice

nej, mest mamma som vill ha en sån, jag vill helst ha en egen, en shetland sheepdog! :)

eller en långhårig shiwawa!

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej sötnos! allt bra med dig? kramar

Postat av: NEWPIC - alice

sv: typ som en collie, fast liten! :)

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Ingenaning, hoppas inte det! :P

Postat av: Ysen

-Haha, okej!

Jo, jag vet! Väldigt omoget att hålla på så men man får se det från den ljusa sidan: Att de är avundsjuka eller något sådant! :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: är det? :D

dom är så sööööötaa! ;D

Postat av: Hanna och Matilda

sv: okej! Jodå, allt är bra här med :)

Postat av: ella

Aha okej, dom var riktigt fina :) men redigerar du dom fotona du lägger upp på bloggen nu? :)

AA okej, ska köpa en ny så behöver lite tips på kameror :)

kram

Postat av: Agnes

Hej Felicia! På torsdagen som kommer har jag musikmarathon från kl 07.00 till 00.00, kolla in mitt senaste inlägg om du är intresserad! <3

Postat av: NEWPIC - alice

men min syster madelene har nog tänkt att köpa en chiwawahona, och para den med sixten, och då blir det ju assöta ungar! :'D

Postat av: NEWPIC - alice

kusin* :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; inget speciellt :)

Postat av: EMMAS!

sv: okej tack för det fast har redan gjort en själv hehe =)

Postat av: NEWPIC - alice

ja verkligen! :D

Postat av: Anonym

ja verkligen! :D

Postat av: NEWPIC - alice

tapetsera om!! :D själv?

Postat av: NEWPIC - alice

sv: okej, det blir vita tapeter med rosa elefanter på! :D:D

Postat av: BATTS

hur mkt kostar dom billigaste?

Postat av: NEWPIC - alice

jag vet! det kommer bli awesome!

Postat av: Johanna

Okej, har du några planer för imorgon då?

Postat av: Anonym

jag vet! det kommer bli awesome!

Postat av: Anonym

jag vet! det kommer bli awesome!

Postat av: Ysen

-Haha, ja, det var fina "tips"! :)

Postat av: Anonym

det låter ju super fräckt! de kostade 9000 kr/rullen!

Postat av: Anonym

8000*

Postat av: Johanna

okej, nej mest mer plugg..

Postat av: Anonym

6000*

Postat av: Anonym

hahaha mingus?

Postat av: wilma

dansar :)

Postat av: NEWPIC - alice

haha, nej den va lite expensive bara ;)

Postat av: Alexandra♥

Jätte fin blogg hörru!

Kika in på min gärna :)

Ska lägga till dig på Bloglovin* nu pga att jag ändå läsare din blogg varje dag ^^



P U S S & K R A M

Postat av: Caroline

Sv: inte mycket alls det blir nog bara att vara hemma och ha det mysigt! vad ska du göra?

Postat av: wilma

sv: ja, street just idag :)

Postat av: SaraKasibovic

Din blogg är så himla bra! Vilken kamera fotar du med? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -