Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Har du tagit årets första dopp än? ;)


Postat av: Annika

Nej, usch för kallt!

Postat av: amanda (foto)

häftig blogg! allt bra med dig? :)

Postat av: moufieeh.blogg.se

japp! :D



sv; skola bara typ, själv? :)

kram

Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

nope det har jag inte ^^

Postat av: Åsa

Sv: Skulle ha gjort det idag men blev inte så :)

Postat av: ♥ julia

sv:

Nej det har jag inte. Har du? :D

Postat av: danten89

Tyvärr inte ;)

Du?

Postat av: josefine

Jadå :) Sj ?

Postat av: Shimmerdimmer

Gud ja! För flera veckor sedan i södra Albanien. Årets första svenska dopp måste ha varit i förgår eller något i den stilen. Helt underbart gött i vattnet. :D

Postat av: Tilda - En fotoblogg

Sv; Ja, självklart kommer jag att fortsätta kika in! Jag har inte gjort något speciellt idag, själv då?



OCH, jag har tagit årets första dopp idag! :D

Postat av: Emma

Jag tog mitt första dopp i dag i örshollmen.

Postat av: Johanna

sv; faktiskt tog jag mitt första dopp idag, eller blev kastad i i vattnet ;)



dudå? :D

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; nej faktiskt inte! dudå? :)

Postat av: Tobias

Dagens fråga: Hur många bloggare är inte läskunniga??

Postat av: Sara

sv: Nej, faktiskt inte, dusj ? :)

Postat av: Elina Goes Crazy

ne.:(



btw; hur har du fått så att det står kvar "fotokobran", även fast det byter bild i bakgrunden?:D

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

nej, det har jag inte än.... :) bara badat i en balja utomhus med varmt vatten... :pp

har dusj badat än då? ♥

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Jo, 11 grader :)

Postat av: johanna

Sv: japp det har jag! :)

Postat av: mina - photography

sv: tack så mycket! :D

Postat av: Nathalie Tegelstam

Nej, är en badkruka :) dudå?

Postat av: camilla

Nej , skulle dock vara skönt att bada nu när det är så varmt här! :)

Postat av: sara

Ja det har jag :)

Postat av: Tobias

Jag skiter högaktningsfullt i vem som skriver kommentarerna för att marknadsföra din larviga blogg. Jag vill INTE ha fler patetiska kommentarer hos mig i hopp om att någon ska besöka din larviga blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg???

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg???

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg???

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg???

Postat av: Tobias

Dagens fråga: Hur många bloggare är inte läskunniga??

Postat av: Tobias

Dagens fråga: Hur många bloggare är inte läskunniga??

Postat av: Tobias

Dagens fråga: Hur många bloggare är inte läskunniga??

Postat av: Tobias

Dagens fråga: Hur många bloggare är inte läskunniga??

Postat av: Tobias

Dagens fråga: Hur många bloggare är inte läskunniga??

Postat av: Tobias

Dagens fråga: Hur många bloggare är inte läskunniga??

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt istället!!

Postat av: allibrall

Jaa :DD AS KALLT!

fin blogg! ♥ Allt bra?

Har du lust att göra bloglovinbyte? ♥

Kramis ♥

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt istället!!

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt på din blogg istället!!

Är din blogg så dålig att du måste ragga besökare genom spamkommentarer, frågestunder och tävlingar är jag inte heller intresserad av din blogg!!

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt på din blogg istället!!

Är din blogg så dålig att du måste ragga besökare genom spamkommentarer, frågestunder och tävlingar är jag inte heller intresserad av din blogg!!

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt på din blogg istället!!

Är din blogg så dålig att du måste ragga besökare genom spamkommentarer, frågestunder och tävlingar är jag inte heller intresserad av din blogg!!

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt på din blogg istället!!

Är din blogg så dålig att du måste ragga besökare genom spamkommentarer, frågestunder och tävlingar är jag inte heller intresserad av din blogg!!

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt på din blogg istället!!

Är din blogg så dålig att du måste ragga besökare genom spamkommentarer, frågestunder och tävlingar är jag inte heller intresserad av din blogg!!

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt på din blogg istället!!

Är din blogg så dålig att du måste ragga besökare genom spamkommentarer, frågestunder och tävlingar är jag inte heller intresserad av din blogg!!

Postat av: Tobias

Vill du ha fler besökare på din blogg? Sluta skicka larviga spamkommentarer och skriv om något vettigt på din blogg istället!!

Är din blogg så dålig att du måste ragga besökare genom spamkommentarer, frågestunder och tävlingar är jag inte heller intresserad av din blogg!!

Postat av: Gustav Åkerblom fotoblogg

Tja !

Yeas jag har tagit det första doppet nu idag :)



har precis startat en veckans blogg tävling där man får chansen att synas för mina 10000 läsare i veckan



skulle vara awesoom om du var med vet ja !

// Gustav Åkerblom

Postat av: Tuuva

japp;) det gjorde jag igår:)

Postat av: Ella

Haha, aa badade för 3 veckor sen ;) har du badat än?

Postat av: Ebba

Jaa :D

Postat av: julia

Nej, det har jag inte..:) Dd?

Kram

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

sv: Nae, inte än :) Har du?

Postat av: Tove Nilsson

Jag haar! :D I fredags! :)

Postat av: Natalie

Jajemän :)

Postat av: Anonym

sv; okej :)

Postat av: carro


URL: http://ber
Postat av: Anonym

japp, pool du vet ;) Vet du du ser ut som en tjej i harry potter fem haha sjukt lik :)

Postat av: Ippas

Japp har du`?

Postat av: Ma

Jag har inte doppat mig i år i vare sig sjön eller havet, trots att det har varit varmt och att det är slutet på Maj...

Postat av: Lissen

Doppade fötterna idag.

Postat av: Jackie plus ie - bloggen på fyra ben

sv: nej, inget badande för mig än. Själv då?

Postat av: melinda

haha ja faktiskt i februari x)

ledde hästen och så blev den rädd och "putte" i mig

i ett isvatten, hela jag kom under och det va verkligen skitkallt ;)

Postat av: Bella

Japp! :)

Postat av: Erika

Näpp! Haha det är för kallt i vattnet....

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: ok :(

Postat av: Ina♥

Nej inte än ^^ ska. Dudå?

Postat av: ullie

syster med familj hade gjort det idag i havet men inte ja



jo tack lite mycket i skolan o runt om men annars kanon blir så glad när det e sol och varmt .. sjäälv då ? En bra helg ? kram

Postat av: Lorissa Lovebomb

nej fy! Jag är en badkruka

Postat av: Anonym

Nej inte än

Postat av: Moa Mildén

Faktiskt inte.. :)

Postat av: Malin

Nej det kommer nog dröja :) tror inte ja kommer bada ute i nån sjö i år men pool mkt möjligt:)

Postat av: adina emanuelsson

ja, 5 gånger till och med :D

Postat av: Michelle"Miichie"

Åhja, idag!

Postat av: YlvaMinnie

Svar nej, brukar vänta tills efter skolavslutningen så det är inte långt bort! :D

Postat av: Isabellasphotographing

ååh nej nej :D haha , badar knappt mitt på sommaren haha!

Postat av: Rimhanna

Hej på dig, aa faktiskt. Tog mitt första dopp igår hehe så underbart med sommar känslan igen. Själv då? :)

Postat av: VERONICA

Sv; nej faktiskt inte, har inte haft tid! Haha

Postat av: Tobias

g<sdjnfviöJERNÅQ3uvn ´134u å0oitwfnmöio asjrn u4

Postat av: Tobias

oiewrjv ny2 bn´fewåoivj 328r ¨R J13R09J Q3R09JVÅ efijv 3OÅRIJV 3r v32thåwghtdiohj 9u 109 13r09 FJV Oefjv 138ujrv 3thåwgh åu9rwhv 91u mb§94m5 t03hg 8ahdfå vj3ecm31hr b82

Postat av: Tobias

weafh0ve87y2nr08gynv fnwiaucnhf387rynv§8j rfnewcm+1397ryvn 732rhn vqefhv rj82+

Postat av: Tobias

DFAVF9HWE7FHH NFEWUVVHgj4jei ifewib5 912rr2 fg 29 tjwrj 2 rwt4mggelw 5j901tj b33r 21tr 9gtj2tj23i jr fw44jg ergö5röywp 13r 3rt2j

Postat av: Tobias

g wRGN 9843 3TLB,D WRGWLGM rwfw4f kglewö 4 ppwp0g qfj9390+ kjgkwpqåpa gjjoqw fl1är fg9+03 mgkl glas apggw kqr rkjg q 0kfmg ppgörg,l 2q3örmr3 rjw9jgijb0+ ´qwqe´q3rm q3fk qöafn oitgjs9 qri+0itmo qrej jggip jf qjr qr fjpj ren irej jfj kb erw

Postat av: Tobias

ga rg j2rje8 fe hFWG JG KGFWI gw ijfeIN f anefi er8hw08hb8fdhfgfms isfvj we9fk wn ijgwpr jfwe9 jwgjennfwe oiefji qjfnfweig8h08g

Postat av: Tobias

gr wrag 34rh7gierb rwg kgr omhnihtnwor kv ngw GH w8rg8rng rgötnlömgkg nw0 R IGR IOSRGM e9jt fiej 0g89wh g8hgnjdfgnk wg mw4igtj 38h e

Postat av: Tobias

grew th98 t28 ij gop ok q0k09342tu 4tgr Q 3RT WRGHG W99 erge8he89hwe j gwregj0 w9j904jig giojoigjwe0j w0

Postat av: Tobias

fewmn t89 hn3r 93r 0qåspefk pw2 3r0i9w gj we0jw09 j wrign owrgjpaifp9w jg80wu 13 ut4wgbdiofh 32u twg fjw09 gj029tu 093tjgidfnm it 9+wgjjmsdij qh 8q3ht49jhi j3q0u t9j h8jgos iljpouzg89r 8tj4h98yf 238ht iutgnso9ayp w89hguw qeh9fp98GHRGN E7Y R389NGOSAPGH 794YT98J GJNG 89H 98H GSEKJNF I8GH98XNWHT G8BNÅO 8e89w8hgpiah 8 gh98gh hu 8 åhew8 ew8hhh89esg ewfh eh89 8hw

Postat av: Tobias

wer087b h 23ifnm zldxkv b9328tr 2

Postat av: Tobias

dmm q 8f qeimc eoim owei dfbngdjfn qwefh qifj woe

Postat av: Tobias

grj qi qkf ewmnf 3q8h wefklndivh ewo qef

Postat av: Hanna

Gjorde de nästan igår!

Postat av: Linnea & Amanda

I poolen :P

Postat av: Lovisa

Japp det har jag ;)

Postat av: Anonym

haha..

både ja å nej :P

vi har bubbelpool som vi använder på sommaren

så den har ja badat i, men inte ute ännu :P

Postat av: Sara

Skojar du eller? Självklart har jag badat, typ tusen gånger! :P

Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Nope!

..och det lär dröja..

=)))



Må gott



Maliin

Postat av: evelina

Japp den 27maj blev det årets första dopp:D

Postat av: johanna <3 ♫♪

Nepp :/

Postat av: EVELINA

ja det har jag :D har du?

Postat av: YlvaMinnie

sv: Är väl lite mes antar jag (: heh

Postat av: Angelina

nej men jag ska!! har du?

Postat av: teamhp - emelie

japp jag har badat 3 gånger ! :)

Postat av: Becka

haha, nej alldeles för kallt ännu ;))

Ställ gärna en fråga åt mej på frågestunden i min blogg! :DD

Kram!

Postat av: J

klart som fan!:) har badat fleeeera gånger i havet:)

Postat av: NICOLE

SV; NEJ ! hahah :D har du?



Tipsa gärna om vad jag skriva som tidsinställt under tiden jag är bortrest!

http://nnnnicolee.blogg.se/2012/may/borttappad-sladd-nu-upphittad.html

Postat av: Smulan

Ja såklart

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Nepp och det lär inte bli på ett tag, sjdå?

Postat av: Amanda

Ohja många gånger ;)

Postat av: josefin

Jo jag har tagit årets första dopp det var himla varmt dudå? :))

Postat av: andrine

Ja! :)

Postat av: My

Japp det har jag! :D

Postat av: Cornelia

KLART!

Slängde mej i vattnet i ett träsk några kilometer från stan sådär sent inpå en sommarkväll.

HELT FANTASTISKT!

Postat av: Malin

Nepp, alldeles för kallt i norrland!

Postat av: LillaMy

Nej faktiskt inte.. Är inte så stort fan av att bada.. Håller till i strandkanten och doppar tåna ;)

Postat av: Heddas foto&personligt

Hahah yes det har jag fast i egypten och typ halvt här ;)

Postat av: Irini

Verkligen inte, haha!

Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Ja!! :D

Postat av: Isabelle :]

Nepp ;) har du? :D

Postat av: Caroline

nej :) har du?
hur ska du svara på kommentarer? på det gamla sättet eller på blogg.se nya? -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -