Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

hahahaha, min älskade humor!


Postat av: karro

sv: det är en jätte snygg header

Postat av: Matilda

sv: vad snällt att jag fick låna den! :-)

jag har inte kört speciellt länge, bara lite nu under våren. Är ju 18 så ska försöka köra mycket så jag får mitt körkort :-) du då? :-)

Postat av: mikkis

sv: Jaha åh fan vilket lag spelar du i ?

Jo jag spelar oxå fotboll :D

Postat av: Anonym

sv: oj känner inte alls igen det laget! Jag spelar i ösmo :D Juste gör du bloggdesign? :D

Postat av: Anonym

oj glömde

Postat av: Patricia♡

Hah sött!

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: tack detsamma :d



hahahah åhh dog typ när jag såg bilden!

Postat av: - bbella huuynh ::

Hoppas du får en bra dag !

Postat av: Anonym

sv; haha men vart bor du? asså nyp enköping eller ngt liknande för känner itne alls igen ditt lag :D Okej hur mycket tar du ? :)

Postat av: Sanna ;D

haha va fin bild xD !

Postat av: Elin

Haha, vad har du gjort idag? :) Kram!

Postat av: Amanda

Haha, natthumor is the shit, helt amazing!

Postat av: hanna ♡

förlåt för sent svar på kommentar, tog en oförberedd mini bloggpaus över valborg och så, har haft det grymt iallafall och nu är jag tillbaka som vanligt igen :)



hoppas att du också har haft en bra valborg! allt härligt med dig idag? :D

Postat av: Lisa

hahahah:D^

Postat av: Madde

Hehe den är så söt. :P



kram.

Postat av: Linda

Hahaha.. Riktigt bra:D

Postat av: MOAA

HAFT EN BRA DAG?:)

Postat av: Isacs Mamma

hahahah den e rolig:P

Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

HAHAH stackars gris ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -