Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Haha, jag dör!


Postat av: Lena

I helgen blir det jobb, utgång och gå lite på marknaden. Själv??

Postat av: iiiden

sv: Nej han hann aldrig de, så ska göra de själv istället!:)

kram

Postat av: Frida

SV: okej :)

Postat av: My

hur många läsare har du typ per dag ? din blogg verkar rätt populär vad jag har märkt? :)

Postat av: My

sv: oj, många!! jo, du verkar få många kommentarer och så :)

mitt besökarrekord är 250 men oftast runt 100.... :)

Postat av: My

sv: aa, jag är rätt nöjd iallafall :D känner ju folk som har mindre . Men vill du göra länkbyte? eller gör du bara med såna med fler unika per dag? :D

Postat av: danten89

Toppenbra =)

Vad gör du?

Postat av: Lovisa

fin blogg!:)

allt bra?

Postat av: Sofia

Haha

Postat av: Anonym

sv; Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 700 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du haft en najs fredag och att du får en fin lördag!

Skönt med helg va? ;D

Postat av: Canonflickan's

Men det är lugnt! Vill bara ha en slideshow i headern!

Kan jag mejla dig bilder? :)

Postat av: Nicolina

Sv. Varsågod! Jaaa, jätte :D Din då?

Postat av: Kajsa

Hej ha en bra dag

Postat av: Hanna

Hej jag har frågestund på min blogg så kika gärna in och fråga nån ting som du undrar+?!

Ha det bra

Postat av: Anonym

ska på konfimation och på teater och umgås med vänner dudå?:)

Postat av: iiiden

sv: tack tack!:D

Postat av: JOSEFINE

idag jobbar jag till 16 och sen får jag se lite vad som händer och imorgon ska jag träna och lite så. inga direkta planer då heller du själv då? :)

Postat av: LIENE

Hahaha rolig bild!

Postat av: Patricia♔

Haha, det finns så mycket kul bilder på nätet alltså!

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: Jo, min helg har startat toppen, själv? :)

kram!

Postat av: Anna T

sv: Jodå veckan ha varit helt ok :).

Sj då?

Postat av: Frida

SV: Jag mår bra, dd? :)

Postat av: Anonym

sv: Jadå :)



Nej har inte så mkt planer :) vara med vänner typ :) själv då? :)

Postat av: moufieeh.blogg.se

haha!



sv; japp, din då? :)

kram

Postat av: julia

sv: har inga speciella planer,vad ska du själv göra i helgen?:)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

haha rolig bild! haft en bra helg än så länge? kramar

Postat av: E R I C A P

HAHAH, DEN DÄR BILDEN ÄR SÅ ROLIG :D

Postat av: Jennie

hahahahaha ;D

Postat av: Ellen:)

As snygg header! :D

+ att jag älskar ditt hår♥

Postat av: My

sv: okej, ingenfara :D

Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Hahha , den gjorde min dag xd

Postat av: Eva

tack desamma! fin blogg du har.



MVH

Eva Riesbeck

Postat av: Lovisa

jopp:)

händer ikväll då?

Postat av: hanna

vad ska du hitta på idag?:)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

hahahaha skön!

Postat av: johanna

hahaha sööööt :)

Postat av: Kajsa

Hej du en av tre på min blogg som leder med flest kommentarer, så kommentera så vinner du en länkning.

Postat av: Anonym

Alltid lika skönt med helg :D Hoppas du haft det bra denna helg? :)

Postat av: Mimmi

Sv: Tack.

Jodå, jag kollar på din blogg ganska ofta.

Kram

Postat av: sandra

Jo, det hade jag missat. Men det gör inget :)



Haha rolig bild!

Postat av: LillKoppen

Haha, jag dör också ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -