Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dålig uppdatering!

Uppdateringen är lite B då photoshop är nere för installation (Photoshop CS6).
Då kan man inte ha upp något annat adobe program och då kommer bara inläggen bli tråkiga .. 

Men snart är det installerat och snygga bilder och inlägg kommer vara i full fräs igen! :D


arkivbild


Postat av: Fotograf Annie

Det enda som jag planerat i helgen är väl att jag ska jobba två av dagarna. Sen blir det kanske lite plugg och umgås med kompisar :)

Postat av: Viktoria

Sv: Yes! Jag har en del saker planerade. Jag ska spela in en film, sedan ska jag tävla med min hund, och när helgen är slut så drar jag till Berlin. Ganska fullspäckat ändå! Själv då? :)

Postat av: lova

sv: självklart! :D

jag är sjuk så har bara varit hemma och sett på o.c haha ;)

snart 16 :D

Postat av: anna

måste plugga tordsdag åh fredag helgen kanske träffa vänner och så sj då?

Postat av: Anonym

Sv;Jag kommer absolut att kika in här igen!

Hopoas att du vill kika in i min igen oxå:D

Jag är sjuk så har bara vilat!

Ha een fortsatt bra kväll!

Postat av: emma

sv. nej faktiskt inte :D ska mest ta det lugnt bara :) sj?

Postat av: sofia

sv: jo men jag mår fint, själv då? :)

Postat av: Linnea

Förlåt för jag inte har svarat!



Sv: jag mår fint just nu, skönt med helg eller hur? :D



ha en trevlig kväll!!

Postat av: Juni

Tack, allt bra? :)

Postat av: Hanna

sv: okej, bra :)

jodå . allt är bra med mig ! ;))

Postat av: Anne

Nja det blir väl det vanliga, kompisar och träna:) Sjd? Kramar

Postat av: Frida

SV: Ja sådär, dudå? :)

Postat av: Mia

Jag har inte långledigt nu, jag har skola på fredag igen.. :( Så här är det en massa tentaplugg som kommer gälla hela helgen.. Hos dig då?

Postat av: Elin Eriksson

Sv: Jag är sjuk så jag har inget planerat, dudå? :)

Postat av: stina

Vilken låt lyssnar du mest på just nu? :)

Postat av: Ulrika *CALIFORNIA DREAMS*

Sv; Ska flytta så blir väl att försöka packa litegranna :)

Postat av: Lina Bäck

SVAR; Nää inte så jätte mycket! :D kanske bara att ta det lugnt med en massa kompisar och hockey!

har du planerat något inför långhelgen! :D

Postat av: W I I I L M A ! ♥

haft en bra dag idag ? :)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; så lite så!



nu finns det en frågestund i min blogg, första gången jag har någon haha :D så fråga gärna något, skulle vara jättekul! :)

Postat av: IIRMASSULJIC'

sv; Faktiskt inget speciellt. Ska åka iväg till örebro imorgon med min kompis och bo hos min bror fram till söndag. Själv då? :D

Postat av: Lisamarie

Sv: nej inte direkt:/ durå? :D

Postat av: ida :)

sv; nae, blir mycket fix inför flytten o åka o köpa nya saker o så :) du? :

Postat av: LipGlossLover

sv: Nej det blir nog mest att ta hand om mitt utseende och chilla mycket ;) your plans?

Postat av: Amanda

Ska hjälpa mamma med lite saker och sedan ska jag till min flickvän i Nyköping :) själv då?

Postat av: Anonym

sv: Det är toppen här med :D vad gör du för något:)?

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Ska åka till Stockholm över helgen :)

Postat av: Emelie

Förlåt för sent svar!

Sv: Just blivit klar med min nya design! :)

Vad gör du nu då? :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv I helgen vet jag inte än, blir nog kanske att fara o hälsa på mina föräldrar en sväng eller så, och sen en sväng till nån lekpark eller djurpark... nåt för barnens skull liksom :) Allt bra med dig ikväll?

Postat av: kaffehörnan

Hoppas laddningen blir bra

Postat av: Sofia

Sv: Jag ska fira min bror, och två andra kompisar också så jag är upptagen hela långhelgen! Så måste jag klämma in lite plugg imellan också, haha!

Vad har du för planer på långhelgen? :)

Postat av: Kajsa

Hej kolla in vem som vann förra veckans grymmaste blogg och anmäl dig igen till denna veckan.

Postat av: Emma - skönhetgalen!

Gillar den här bilden på dig :D

Postat av: Inez♥

Fin bild♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -