Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

dagens fråga!


Postat av: Anonym

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanjas - man får mer läsare på direkten!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg =)

Postat av: Maria - FOTO & INSPIRATION

SV: Har varit me kompisar hela dagen :D

Postat av: Emilia

Jag började faktiskt blogga för att jag blev inspirerad av dig, matilda engdahl och nellieberntsson! :)

Postat av: Anonym

För att jag vill dela med mig av mina upplevelser och även spara dem!^^ Istället för att skriva dagbok är det mkt roligare att blogga!:D

Postat av: blopppis

hejsan, kika gärna in våran bloppis! finns en massa nya, knappt använda kläder till superpriser!

Postat av: Helena

Anledningen till att jag började blogga var för att min syster hade hållt på med det ett tag och jag tyckte att det verkade kul. För fb är absolut ingenting för mig, är bara till för nyfikna människor så jag tyckte att blogg var perfekt.



Hur hittade du till min blogg?

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra kväll :D

Postat av: Therese

Jag bloggar för att det är kul och det är gött att få skriva av sig och så! :)



sv: Jadu, idag har jag inte gjort något mer än skola, är så otroligt trött :P vad har du gjort idag? :)

Postat av: SOFIA

För jag tycker det är väldigt roligt!

Du då? :)



Ha en finfin kväll! :)

Postat av: Tuva

..För det är roligt! ;)

Postat av: Juni

allt bra? :)

Postat av: Anonym

Hej hur mår du:)?

Postat av: Wilma c':

Hej igen, du har inte fortsatt att kommentera någe :)

Hoppas du har det bra :) <3

Postat av: Felicia

Idag är jag sjuk :( men vad har du gjort idag då? :)

Postat av: elle

Svaret fins i bloggen sötnos! :D

Postat av: ippas

Jaa duu...

Varför bloggar du? ;)

Postat av: Elsa

Jag bloggar för att jag vill dela med mig av vad jag håller på med, ge andra råd och sånt.

Men också för att ha någonstans att skriva ner hur jag känner och tänker.

Det är kul att man kan kolla tillbaka och se vad man höll på med för länge sedan :)

Postat av: Anonym

Nu har jag utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen, in och se om det var DU som vann?! :D Allt bra annars? http://swaxu.bloggplatsen.se

Postat av: Sofie Dahlberg

det är roligt och ännu roligare när folk gillar o läser ens blogg ^^

Postat av: Linn

Sv: jag har ingen aning faktiskt. Tror det var ett slags grupptryck, eller bara för att jag alltid tyckt om att skriva. Jag kommer faktiskt inte ihåg.

:)

Postat av: Emma - skönhetgalen!

För det är roligt :) själv?

Postat av: Linda ~ corelliicorellii

För att dokumentera vad som händer i mitt liv.. Det är alltid roligt att gå tillbaka och läsa pm livets händelser och tankar :)

Postat av: Anonym

Bloggar för att kunna underhålla vänner. Och sen mycket för min egna del, så man kan blicka tillbaka om det är något man råkar glömma bort.

Postat av: JOSEFINEJULIA.

Svar: Jag började blogga för att skriva av mig, lite som en dagbok för mig själv typ. Insåg sedan att det var väldigt kul och började byta "inriktning" på bloggen, började lägga upp mer än bara text osv. Har bloggat sen jag var 11 haha :)

Varför började du?

Postat av: ELIN

SV: Tack! Inte något speciellt, självdå? :)

Postat av: josefine

Åhfaan.. säg det du xD Nämen min första blogg skapade jag för att många andra hade det och det var "coolt" haha. XD



Den jag har nu, lite "seriösare" om man säger så, skapade jag för att jag älskar att dela med mig av bilder, tankar och min vardag och det bästa som finns med det är att känna att det uppskattas! :)

Postat av: Sunna

Vilken fin blogg du har :)

Postat av: Alexandra

Jag älskar att skriva, så först gjorde jag min blogg och bara skrev vad jag tyckte om allt osv, sedan blev jag inspirerad av andra bloggare och gjorde en "vanlig" blogg :)

Postat av: Anonym

jag älskar att skriva av mig :D och blogga är helt underbart

Postat av: Eviis<3

Sv; jag började blogga eftersom min bästavän hade en blogg och jag tyckte det verkade kul och då provade jag det och jag älskar det! :D

Varför har du börjat blogga då?

Kram!<3

Postat av: Julia Korecic

- En hel hög med nya kläder.

- Tränings resultat.

- Outfit bilder för massa dagar.

Kolla min blogg om du vill. Kram ♥

Postat av: Amanda

sv; jag började blogga för att min kompis skapade en blogg åt mig, sen tyckte jag att de var kul så jag fortsatte:)

Postat av: Agnes Åberg

Svar: Tror det var för att "alla andra gjorde det" haha nej men ville väl dela med mig av min resa :)

Postat av: SARA

s, hade först en rätt stor blogg som var väldigt, väldigt privat men kände sen att jag ville kunna blogga om det roliga i mitt liv istället för det tråkiga liksom, så blev det att jag fortsatte med mer ofentligt=)

Postat av: nellie

först var de för att skriva av mig och sen blev det en vana att skriva oftare, tillslut var det varje dag.. men nu är de mer är jag har tråkigt, kan , vill och orkar som jag bloggar!

Postat av: jessica

sv; haha jadu, så att mina vänner kan hålla koll på vad jag gör och så att jag kan kolla tillbaka på minnen! sj?

Postat av: ELIN- fashion, inspiration, style

Jag bloggar för att jag tycker att det är otoligt kul och jag har som mål att inspirera andra. <3

Postat av: Sara

Kul att du hitta till min blogg och länka mig din fråga ;)



- Jag började blogga antagligen för först hade jag min syster som gjorde det och jag har aldrig vart typen som skriver dagbok osv så började med att skriva dagarna i bloggen sen har en hel del olika kategorier osv kommit in i den och idag ser jag den som en väldigt viktig sak i mitt liv. Ibland behöver man skriva av sig och ibland vill man bara dela allt med alla ;)



Nu ställer jag DIG frågan, varför började du blogga? ♥



Kram Sara!

Postat av: Beatrice A

Jaaaaaadu... Jag började blogga 2009. Har för mig att min dåvarande bästa vän hade en blogg. Jag tyckte den var fin, och så var jag en liten fjortonåring som ville ha uppmärksamhet. Varför började du blogga? :)

Postat av: Jonas

För att jag gillar att skriva om anime, manga och tv-spel =) samt så lär man känna många likasinnade på så vis också! ha det =)

Postat av: johanna

för att jag åkte på ett utbytesår och ville kunna berätta allt för mina nära och kära hemma i sverige

Postat av: Kirpan

Jag började blogga för att få skriva av mig, nu bloggar jag mest för att visa upp mina bilder och för att det är ett tidsfördriv :)

Postat av: Nathalieeea

sv: härligt :) nja du, inte mycket praktiken som vanligt sen blir det att klippa sig! sj? :)

Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

SV; För att jag är så jävla awesome och ville visa det till hela världen! Nä, men för att jag ville ha en slags dagbok, och vad är då inte bättre än en blogg?

Postat av: Louise

Sv: Jag vet inte, vile ha nånstans att skriva av mig på!



Själv då?

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Jadu, det hela började med att min vän ville att jag skulle börja blogga för hon pallade inte läsa en hel roman på Bdb, haha! Men sen dess har det bara fortsatt... Just nu bloggar jag för att jag tycker det är roligt att dela med mig av mina tankar och åsikter samt allt som mitt liv innehåller. Hoppas kunna inspirera andra!!

Postat av: Nattiiz

Jag bloggar för att jag tycker det är kul och ett bra tidsfördriv! :)

Postat av: Anonym

Jag bloggar för jag tycker det är roligt och underhållande. Jag bloggade ett tag innan men sen sluta jag för lite läsare men dom stiger nästan varje dag och hur kul är inte det :)

Postat av: Rebecca Nilsson

Läst först bloggar som fokis,kenza osv. började bli inspirerad för att börja blogga. Jag ville berätta om alla tips som jag hade och vad jag gjorde på fritiden. Jag låsades alddrig var någon annan men ville se ut som en fjoris för att folk skulle tka jag va snyggare, helt sjuk! Nu har jag även hittat unika grejer med mig själv som jag skriver om på bloggen :D sj?:)

Postat av: Eriica

Idag så har jag inte gjort mycket alls, hade sovmorgon tills kvart i ett, slutade vid tre, sen så har jag bara varit ute och tagit det lugnt, ute och gått & så :) Dudå?



Som svar på din dagens fråga: Jag tyckte att det verkade som en kul grej, prövade och så fastnade jag för det tillslut! :)

Postat av: Melli

De började nog me att jag "hade mycke för mej", make up å produkt tips å massor me resor.

Men just nu är allt knas å då är de underbart att skriva av sig.

Postat av: Rebecca Karlsson

För att jag ville ha något att göra, ville skriva ut mina åsikter så människor kunde läsa dom. Och visst jag får kritik, men det får man ta som bloggare. Min blogg är som en dagbok, men inte en privat dagbok. Och visst, det kanske kommer upp en massa emoinlägg ibland.. men ah, det får du läsa i bloggen idag. (om varför osv)

Kram! jätte fin blogg btw.

Postat av: Alma

Sv; Jag började blogga för att mina äldre kompisar bloggade och då ville jag också blogga, sen var det så roligt så jag fortsatte :) Varför började du?



Kram Alma!

Postat av: LIENE

För att inspirera andra:)

Postat av: Shimmerdimmer

Om jag ska vara ärlig har jag faktiskt ingen aning. Jag har alltid tyckt om att skriva och jag har alltid tyckt om uppmärksamhet (vilket jag i och för sig inte får så överdrivet mycket av på min blogg), men för några år sedan var jag sjuk och hemma från skolan. Jag började meka ihop ett namn och drog igång, kanske även för att min syster hade en blogg och jag inte ville vara sämre.

Postat av: palle

Min blogg är en slags terapi för mig, glädjebubbla. Mitt lilla ställe där jag kan släppa på den flicka, positiva sidan av mig själv :3



sv: Jaaag har precis stigit upp, ska strax hämta finbesök som ska vara här tills inatt :3 dudå?

Postat av: aliengirl- artist & actor

För att visa upp min konst, jag vill gärna sälja det jag tecknar. Även visa upp att jag kan se ut och även va en lite annorlunda person som lever i ens egen värld! :)

Postat av: anna

de tär ett sätt för mig att visa mina bilder :)

Postat av: Annellisaa

jaa, för jag älskar att skriva och har mycket i huvudet som ofta behöver komma ut. Och man kan alltid lära någon något med sin egen berättelse:)

du själv då?

Postat av: andréa

för att jag har fastnat helt för det. jag har haft uppehåll men det har högst blivit veckor. Har blivit en så naturlig del av min vardag och det är lika mycket en måste-sak som en rolig grej =)

Postat av: Evelina

Jag bloggar mest när jag har tråkigt ärligt talat.. Sen när man har gjort det i flera år blir man ju fast.. :P

Postat av: Maria

Hm, bra fråga! Jadu, först o främst var det väl att alla andra gjorde det så jag ville prova. sen fastnade jag :P

Postat av: Angelica - Mamma till Bruce

Jag kommer inte riktigt ihåg varför, men det var väl för att alla andra gjorde det.. Nu använder jag den mer som "dagbok" så jag kan gå tillbaka senare och läsa om Bruces utveckling =)

Postat av: Karin

Jag minns inte varför jag började blogga. Tyckte det var skojigt =)



Varför började du blogga??

Postat av: sofie

sv: Dela med mig av min vardag till min familj,släkt och vänner och andra!

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

hej!

allt bra med dig idag då? (: ♥

Postat av: Isabella

Jag började blogga för jag ville dela med mig utav händelser i mitt liv, men även för att jag kan samla mina innersta tankar just i bloggen. Det är som en dagbok på datorn, jag är bättre på att uttrycka mig i skrift än i tal. :)

Postat av: Emilia

jag bloggar för jag tycker det är kul och att man kan tjäna pengar ;) fast det är ju svårt när man inte har så många läsare men mest bloggar jag för att jag tycker det är kul , man får visa sina saker man tycker om elr bara skriva om sin dag och så kan man kolla tillbaka vad man gjorde då :)

Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du får en helt awesome dag i detta underbara väder :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Postat av: Emelie

glöm INTE att anmäla dej till min nya tävling!

En fototävling med temat sommar, där du kan vinna valfri vara från biglife, för mer info eller för att delta



http://mliejohansson.blogg.se/2012/may/fototavling.html#comment

Postat av: Natalie

Jag började blogga eftersom att jag ville ha ett ställe att ladda upp mina fotografier! :)

Postat av: Patricia♡

För att det är roligt:)

Postat av: Amandamathilda

Kan jag väl svara på då :)

Lite för ett tidsfördriv och för att hålla mina nära uppdaterade om vad som händer i mitt liv. Samt utvecklas inom foto och visa det. Och inspirera andra människor :)

Postat av: carro

hej fina du.. checka min blogg. hoppas du får en fin dag, kram ;) <3

Postat av: Fanny

Snälla behöver din hjälp.

Det skulle betyda jätte mycket och tar endast någon sekund. Gå in på denna blogg www.kimidori.blogg.se

och rösta på mig i höger fält!

lämna en kommentar i min blogg och säg till om du gjort det!

SNÄLLA, Kram

Postat av: Vicci

Sv: Jag ville blogga för att berätta lite om min vardag, tipsa och bjuda på bilder. Dd?

Postat av: eeeelin

Jag började blogga för att jag vill ha koll på vad jag gör i livet, komma ihåg saker. Och även för att jag älskar att uttrycka mig i ord och bilder. :)

Postat av: Isacs Mamma

Hej!

Du, får jag lämna en kommentar här hos dig, med ett tävlingstips?



Rikke Design:



http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/tavling-i-samarbete-med-rikke-design.html



kram Kram !!! <3

Postat av: Emma

Det är en rolig historia men jag berättar den inte:D

Postat av: mary

För att visa upp mina bilder :))

Postat av: Clara & Ida

Undrar du något om oss? Fråga på nu, frågestund!!

http://hasselson.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

Postat av: Johanna

sv : Hejdu! Jag började blogga för att det var flera stycken av mina vänner som gjorde det, vela testa på något nytt och skriva av mig någonstans! och vad är inte bättre än en blogg då ? :)

Ställer samma fråga till dig.. varför började du att blogga ? Kram

Postat av: SOFIA

Ha en fortsatt bra dag och njut av det fina vädret :)

Kram!

Postat av: Ellen

Det är det bara roligt. Plus att har jag kvar bloggen kan jag kolla på den senare i livet och minnas saker, det bästa jag vet är när man får glada och posetiva kommentarer! :)

Och inlägg är ibland lite roliga att göra.



//Ellen

Postat av: linajakobsson

För att jag älskar att skriva, fota och göra designer :D

Postat av: sofia

För att jag själv ska kunna titta tillbaka o se vad jag sysslade med vid olika tidpunkter hehe ;)

Postat av: PONTUS ★ PHOTOSTORYY

För att jag tycker att det är väldigt roligt, och känns kreativt. Man blir glad, när någon säger "Läste din blogg igår, fin blogg förresten!" Och självförtroendet stärks en gnutta varje gång, man går in på bloggen och ser att min blogg intresserar så många läsare varje dag. Mitt största intresse är ju att fotografera, så också för att visa mina bilder såklart!

Varför bloggar du?;D

Postat av: LillKoppen

Började blogga för att det verkade kul! Och jag var fast direkt! ^^ Du då? :)

Postat av: malinns

För att ha daglig kontakt med min bästa vän som bor långt borta. Vi berättaqr om våra dagar här + telefon men på bloggen ser hon med bilder

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; för jag ville prova något nytt :) dudå?

Postat av: Johanna

Jag började blogga för nästan fyra år sedan för att min storesyster hade en blogg och hon tjatade på mig. Sedan dess har jag varit fast!

Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

vet faktiskt inte varför jag bloggar, kanske för att visa mitt liv, ha en andledning till att fota allt, haha. varför bloggar durå? :)

Postat av: Elsa

Jag bloggar ju tillsammans med min kompis Elin och det var så att hon hade pushat mig en längre tid att vi skulle börja blogga men jag hade sagt nej varje gång för att bloggar är egentligen inte min grej. Men sedan tillslut så sa jag JA till att skaffa en blogg. Så jaa.. nu är jag en såndär bloggare.. xD

Postat av: Elsa

Postat av: erina tomasson - wilmers mamma

Hur mycket tar du för en blogg design?

Postat av: Fanny

För att jag tycker om om skriva och istället för att gå och berätta till alla vad jag gör så kan folk gå in och läsa själva vad jag gör om dagarna :)

Postat av: agnes

för att kunna lägga upp mina ilder någonstans (jag vill ju inte bara ha dom i kameran utan visa dom) och för att det är kul. :D

Postat av: Maria

sv: Jag började blogga för att ett par kompisar tyckte jag skulle göra det, och sen tyckte jag det var kul, och ett sätt jag kunde visa mina bilder och mina tankar på. Jag tycker även det är riktigt kul att designa hemsidor och sådär, så det är också en del av varför jag bloggar :)

Varför bloggar du? (:

Postat av: felicia

mitt svar:

Jo för jag älskar att skriva och det är bra sätt att kunde skriva och för att skriva av sig. Samtidigt så kan ju mina kompisar och andra läsa om min vardag.

jag skulle även vilja bli en utav sveriges mest lästa blogg :)

Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

För att det är jätte kul! och att det är kul att några läser ens blogg och kommenterar!



Kan du länka oss??



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -