Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Är man sjuk får man lyxa till det!


Postat av: Maja

Fin blogg <3 kommentera gärna på min blogg <3

Postat av: danten89

Det är nyttigt för hjärnan =)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Du får anmäla dig i morgondagens :)

Godnatt och sov så gott!

Hoppas du får en kanonbra onsdag :D

Postat av: sandra

Tack så jättemycket!



Och ja, klart det är tillåtet då:)

Postat av: Ina♥

Ja skolan är fett med trist..

Postat av: Linii

SV: roligt! :) Fin blogg du har också !

Postat av: terese - fotoblogg

Åh vad gott med jordgubbar!

jag har en lika dan kopp, fast det står Therese på den, fast det stör jag mig på för jag stavas utan "h" :(

Postat av: emma

sv. visst var den :D

Postat av: Lotta

Sv: Jaa, han är hur söt som helst :D hur mår du idag?? =)

Postat av: jjessica

Krya på dej, men mys ordentligt först!! ;)

Postat av: iiiden

sv: tack:D

Postat av: Leyla Ismail

Sjuk tjej här med! :( Krya på dig sötis!

Postat av: emmaws

svar; hehe ja :)

allt bra?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Den är uppe nu :) kommer upp varje morgon :P du får kolla datum på dom inläggen hehe

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :P

Vad gör du? :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

ja det är helt okej att mysa framför en film om man är sjuk :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

stackare :( förkyld?

Postat av: ALICE

sv; tack! :D allt bra?

Postat av: emmaws

svar; hehe ja :D

Postat av: emma

sv. ja jag tror jag håller med :D

Postat av: yasmine modell mamma och fru

görs just nu?

här bakas det wienerbröd kraam

Postat av: Emme

Sv: Tack :)

Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

Men vi kanske kan prata mer på msn? Blir så jobbigt såhär. För du verka kunnig.. Jag skulle egentligen bara vilja ha något enkelt, de jag mest är ute efter är att ha en meny där uppe som du ungefär och en text på header + ny header och en ny bakgrundsbild. :) adda mig på [email protected]

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: ja eller hur :)

Min favorit-glass är choklad, nåt med choklad i alla fall, haha :D

älskar det!

själv?

kram! (:

Postat av: Linnea

Sv: tack :D



Sv: haha ja fyrverkerier är fina :)



vad ska du göra i helgen då? :)

Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; yes :)

Postat av: Ina♥

Hehe X) lite posetiv kan man ju vara!

Postat av: Ina♥

TackaR!:)

Postat av: Aida

Sv; Samma här! ;D

Haha, aa, helt klart! ^^

Postat av: Leyla Ismail

Förskyld, öroniflomation :(

Postat av: lovisa

SV: Skickar bara till dem som jag tycker har en fin blogg :) hoppas du haft en bra dag!

Postat av: samira

härligt. Tränat och vart i skolan:D

Postat av: fia

jag fixar en mp3skiva just nu, dudå? =)

Postat av: Elin Pettersson

Jag skulle gärna velat få fixat texten vid headern! Asså att alla alternativ stod nedanför header på ett snyggt sett! såsom "musik, vardag" osvosv! Förstår du ? :) Puss!

Postat av: Elin Pettersson

Yes det blir super bra! :)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Nja, har faktiskt bara varit där en gång ;) men kan åka dit mer nu då mamma jobbar mycket där.

Postat av: wilma♥

var gärna med i min lilla tävling "dagens blogg" kram. :)

Postat av: LIENE

Älskar den filmen:D

Postat av: carolina

Du får ta och krya på dig! :)

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

en slideshow i headern! :)

Postat av: Emma

Wääh, jag är så sjuk att jag bara kan ligga under täcket och må illa, kan inte äta någonting, hade nyss 40 graders feber... :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -