Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Äntligen hemma!

Nu har jag kommit hem, eller ja, för en timma sedan och ja här sitter jag!
Har inte suttit på en hel vecka, därav har det blivit endast fotoinläggen eftersom att jag inte viist vad som skulle hända! :)

Men nu är jag hemma från Music Factory och det var jättekul!

Bilder kommer sedan då Linnéa tog bilderna med sin systemkamera och låten läggs också upp vid ett senare tillfälle! :)
 

Postat av: ANONYMA

Huuurrrr gör du diin blogg sååå grym (designen )

Svar: aw, tack!Jag ändrar hela tiden efter eget tycke, och lägger verkligen ner tid ! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -