Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

What's your number?

En riktigt bra film som Alice kollade på när vi snackade skype, och då gav även jag den en chans! :D

Den får 5/5 möjliga poäng.
En romantisk och komisk film för folk i alla åldrar, killar som tjejer! Mest tjejer kanske! ;D




Postat av: feztis

Javisst, den såg vi häromdagen och den tipsar jag om idag på min blogg :p

Postat av: Gabbi

Sv: Jag följer dig nu, blev nr 35 =) Säg gärna till när du följer mig med, kraam!

Postat av: alexandra | fotoblogg

den filmen är galet bra!

Postat av: Felicia

Vad heter den filmen?

Svar: står som rubrik :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -