Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hur man blir av med en kille på 10 dagar!

Nu är det filmdags igen, jag kan ju typ göra en filmblogg? ;)

Fast nej, det skulle suga ;ppp
Tycker att det räcker med de filmer som jag har dragit upp! :)
Men kanske kan göra en filmkategori i alla fall? :)

Men nu är det i alla fall dags för filmen
Hur man blir av med en kille på 10  dagar


Hoppas den är bra! :D


Postat av: Jane

den är jättebra!

tyckte jag iaf!:)

Postat av: Anonym

SV; visst kan vi göra det :)

Postat av: Mive westerlund / Sombarbiefastbrunett

Följer dig nu så lägg till mig kram :)

Postat av: Demir

aa visst! :D

följer dig nu, säg till när du följer mig! :D

Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

hej :) klart vi kan följa varandra!



jag lägger till mej nu så lägg till mej också :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

hih den är bra c:

Postat av: matilda emmy höjer

sv; jag lägger till dej nu så följ mej med! :)

Postat av: Paulina

Sv:visst. Följ mig så följer jag dig.

Postat av: selina

åh vad kul :) Följer tyvärr redan väldigt många, men om du gillar min blogg får du mer än gärna börja följa den så kanske ja kikar in någon gång ibland istälet? :) KRAM!

Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

hihi okej :D vad bra! hoppas du haft en bra fredag kramis

Postat av: BYFW - Emelie & Tilde

har sett den filmen, den var jätte bra :)

Postat av: A ll y s a n d r a

svar hah okej !



det går inte att kommentera dina översta inlägg nej :(

Postat av: BYFW - Emelie & Tilde

vad menar du ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -