Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Betyg på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar!"

Det var faktiskt en jättecharmig film, och den var precis i min smak! Den var inte allt för smörig, och den hade en hel del komedi i sig. Perfekt som en dejtfilm skulle man nog kunna säga! :)

Handling taget från någon sida på nätet.
Andie Anderson som arbetar som krönikör för det trendiga Composure Magazine, går med på att personligen dejta en kille i tio dagar och göra alla saker man absolut inte ska göra i ett fröhållande. Ifall killen lämnar henne inom 10 dagar får hon frihet att skriva om vad hon vill. Killen hon dejtar, Benjamin Barry antar samtidigt att han kan få vilken tjej som helst att bli kär i honom på 10 dagar. Denna romantiska frontalkrock som ger upphov till en mängd komiska bedrägerier som bevisar att hjärtat inte kan ljuga när det drabbas av sann kärlek...

Den får ......
Och med den här filmen får det bli sista inlägget för inatt :)
För nu ska jag nog försöka sova, trots min fobi! :)

Postat av: Marie

sv: ja din mössa är användbar haha! ;)

Postat av: amanda

Sv: ja det kan vi göra, hehe :)

Postat av: Felicia ♫

sv: okej! haha jag älskar din blogg, speciellt din design! din header är för söt :D kram <3

Postat av: Annika

Självklart kan vi det! skriv till mig i pm på facebook Annika Jansson eller till min mail [email protected] så ser vi till att det blir rätt så föjer jag dig så kan du följa mig :)

Postat av: Molly

Hej!

Jättefin blogg verkligen! :)

Postat av: Lina

En utav mina favoritfilmer när det kommer till komedier.



Och eftersom jag är skit sen när det kommer till att svara på kommentarer så misstänker jag att du inte en kommer ihåg vad du frågat =P

Men iaf:

Nopp, inget sommar jobb för mig då jag är fastanställd sedan 7 år tillbaka. Och helgens planer består av jobb och ännu mera jobb.



Jag hoppas din helg blir roligare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -