Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

dream.


Tröjan är från Mihi.se

Postat av: Elina

Hej Felicia!
Ha ett riktigt gott nytt år, hur du än firar det! :)

Svar: detsamma! :)
Felicia

Postat av: Emma Lannebrink

Gott nytt år!

Svar: detsamma! :)
Felicia

Postat av: Thea

Oj, vilken fin design du har! Älskar den :D

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Elin

Hej jag försöker använda din kod för att ha ett bildspel utav header bilderna, men det blir bara vitt... jag vet inte riktigt vad jag gör för fel.
Om du inte har tid att kolla på det. Så kan du väl i alla fall svara om det är någon annan som har haft samma fel som du hjälpt som jag kan kontakta?
det är inte bloggen som jag skrivit som url som jag har problem med utan denna:
elinzandberg.blogg.se
tack :)

Svar: vilken kod? :)
Felicia

Postat av: Ida

Jättefin tröja! =)

Svar: tack :)
Felicia

Postat av: Ella

fin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -