Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 9

I dagens lucka har ni chans att vinna ett till presentkort på 100 kronor från footway.se! 
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen (om ni inte redan gjort det, men skriv det i en kommentar i såfall! :)

och lämna en kommentar! :) Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)
 

Postat av: Johanna Falk

Gillat och är med !

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i morgondagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Fredrika

Klar! :)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i morgondagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: sophie coper

Hej, Jag har just nu en julkalender och i dagens lucka kan du vinna ett valfritt skal från trendcase delta gärna.

Kram

Postat av: Marie&Noel&Matheo

Hej hej! Är gärna med och tävlar! =)
//Marie L. Johansson

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i morgondagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Cecilia

Åh dom var jätte fina!

Svar: visst är dom! :D
Felicia

Postat av: Malin

Jag är med :D Har gillat sedan innan ;)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: Alexandra

Jag är med och gillar :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Anonym

Hejsan, vi har tidigare gjort ett bloglovin'byte & jag tänkte höra om du fortfarande följer mig? :)
Har nämligen märkt att många tar bort från bloglovin. Så hör av dig tillbaka, om jag inte får nå svar tillbaka så tar jag det som att du har slutat följa & då gör jag det också! kram! :D

Svar: jag tar aldrig bort vilka jag följer, så jag tror nog att jag fortfarande följer dig! :)
Felicia

Postat av: Felicia

Hej!
nu har jag startat 2 Advents tävlingen så var gärna med och tävla. alla som är med får ett tröstpris på 100kr. och vinnaren 200kr :)

Postat av: Julia

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Annie

Med! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med! :D
Gillar på facebook: hanna andersson

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Hanna - nystartad inspirationsblogg

Jag är med! ;)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: MyzaaN

jag är med & jag har gillat :D kram

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Emma-Adventstävling på bloggen

Har adventstävling på min blogg två styckena just nu, den ena slutar kl 18.00 ikväll var gärna med :)

Postat av: Maria

Jag är med, och gillar! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Ulla

Självklart är jag med!

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Anna

Jag är med har gillat på facebook :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i morgondagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: SEO Karina

superfina var de!

Svar: visst är dem! :)
Felicia

Postat av: Johanna Falk

Jag är med !

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med, har gillat oxå :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: alice alfredsson

jag är självklart med, har gillat på facebook

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: Julia

Har redan gillat! och är med, kram :)

Postat av: Michaela

Jag är gärna med och tävlar! <3
Gillar på fb: Michaela Lindh


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -