Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 6

I dagens lucka har ni chans att vinna en valfri vara från Macskal.se! 
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen

och lämna en kommentar! :)
Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)

så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)
 

Postat av: Johanna Falk

Jag är med !

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte delta i dagens lucka! :D
Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Jag är gärna med <3
Gillar redan pa FB med ovanstàende namn

HOPPAS

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte delta i dagens lucka! :D
Felicia

Postat av: Ida

Jag gillar på FB: Idaa Vinterstorm =)


Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte delta i dagens lucka! :D
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

jag är med! gillar redan på facebook sen tidigare. ;) (hanna andersson)
men om man klickar på bilden så kommer man till FOOTWAY.SE?!
Ska det vara så? ;s

Svar: åh, bra att du sa till! :)kul att du är med och deltar! :)
vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i morgondagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Hanna - nystartad inspirationsblogg

jag är med ;)

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte delta i dagens lucka! :D
Felicia

Postat av: Maria

Jag är väldigt gärna med! :D

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte delta i dagens lucka! :D
Felicia

Postat av: Felicia

Sådär, gillat på facebook nu och jag är med! :)

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte delta i dagens lucka! :D
Felicia

Postat av: MyzaaN

jag är med :D gillar som My Thulin på fb :D kram

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte delta i dagens lucka! :D
Felicia

Postat av: Sophie

Jag är gärna med och tävlar! Gillar på facebook! (Sophie Persson)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: angela mendoza

Vad med och tävla att bli veckans blogg <3

Postat av: Katja

Jag är med! :)

Postat av: Marie&Noel&Matheo

Jag är med och tävlar! =)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Louise Roslin:)

Jag är med och deltar!!:)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i dagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Felicia

Jag är med! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)delta gärna i dagens lucka också! :D
Felicia

Postat av: Amanda Persson

jag är med!
gillade på facebook från dagens lucka! :) (amanda persson)

Jag skulle vilja vinna: http://macskal.se/iphone/4/iPhone4-skal/barcelona

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: johanna gullberg

jag är med och deltar!

Svar: kul att du är med och tävlar! :)glöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D
Felicia

Postat av: Julia

gillar redan hohhoo är absolut med! :)

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Jackie

gillat och är med :D

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte att alla luckor är öppna fram tills den 24 december! :)
Felicia

Postat av: Therese

Jag är med, har gillat :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)glöm inte att luckorna är öppna tills den 24:e december! :)
Felicia

Postat av: Michaela

Jag är gärna med och tävlar!
Gillar på fb: Michaela Lindh
Skulle jag vinna så skulle jag välja dessa:
macskal.se/horlurar/drops-rosa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -