Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 5

I dagens lucka har ni chans att vinna ett presentkort på 100 kronor från footway.se! 
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen
 

och lämna en kommentar! :) Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)
 


*OBS, måste köpa för minst 500 kronor om koden ska gälla!

Postat av: Johanna Falk

Jag är med

Svar: kul att du är med och deltar! :) (glöm inte gilla på facebook om du inte redan gjort det, för annars gills inte bidraget! :) vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Annie

Jag är med :)

Svar: kul att du är med och deltar! :) (glöm inte gilla på facebook om du inte redan gjort det, för annars gills inte bidraget! :) vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Maria

Jag är med, och har redan gillat båda! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Gillar med namn Sofie Altuntas Lindholm

HOPPAS HOPPAS

Svar: kul att du är med och deltar! :)vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Ida

Jag gillar på FB - Idaa Vinterstorm.

:)
Hoppas på tur nu!

Svar: kul att du är med och deltar! :)vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: MyzaaN

jag är med
My Thulin på facebook!

Svar: kul att du är med och deltar! :)vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Agnes Åsberg

Jag är med!

Svar: kul att du är med och deltar! :) (glöm inte gilla på facebook om du inte redan gjort det, för annars gills inte bidraget! :) vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Maolion

Jag är med :D

Svar: kul att du är med och deltar! :) (glöm inte gilla på facebook om du inte redan gjort det, för annars gills inte bidraget! :) vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Oliviasphotolife-Julkalender

Jag är med.

Svar: kul att du är med och deltar! :) (glöm inte gilla på facebook om du inte redan gjort det, för annars gills inte bidraget! :) vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

JAG ÄR MED! Gillat på facebook: Hanna Andersson. :)

Svar: kul att du är med och deltar! :) vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Johanna Turkos

Gillat, under namnet Johanna Turkos :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Hanna - nystartad inspirationsblogg

Jag är med! Gillar redan på facebook (från en tidigare tävling på en annan blogg).
Hoppaaaaaaaaaas jag vinner, finns sjukt snygga skor från den sidan!

Svar: kul att du är med och deltar! :) (det är inte själva footway som ska gillas, så glöm inte gilla på facebook om du inte redan gjort det, för annars gills inte bidraget! :) vinnare dras den 24 december, glöm inte delta i dagens lucka! :)
Felicia

Postat av: Anna Sörlin

sv; ja! allt bra?

Svar: ja, allt är bra, sj? :)
Felicia

Postat av: Sophie

Jag har gillat på facebook och jag är gärna med och tävlar!

[email protected]

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Jag är med. Har gillat på facebook, håller tummarna nu, kram!

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Marie&Noel&Matheo

Jag är med och tävlar! =)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med, har gillat sen tidigare oxå :)

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med, har gillat sen tidigare oxå :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: Julia Konneus

JAG ÄR MEEED och har redan gillat för längesen

Svar: skoj att du är med och deltar! :Dglöm inte av att alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Michaela

Jag är med och tävlar!
FB: Michaela Lindh :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -